שייט לקריביים ב"פיתוי של הים"

שייט לקריביים

"אלור אוף דה סיז", ספינת שעשועים עצומה ומרשימה מזמינה אתכם למסע מרגש – שייט לקריביים, מהחוויות שלא שוכחים לחיים שלמים, ורק רוצים עוד ועוד. שייט של שבוע לקריביים יפגיש אתכם עם מספיק יעדים בכדי להתרגש שוב ושוב, ועדיין ייתן לכם את כל הזמן שבעולם כדי לנוח, לנפוש ולהירגע, כדי לאסוף כוחות, להתחזק ולהתאושש מהמרוץ היומיומי של החיים שלנו.

מי שלא היה בשייט (לקריביים אם לכל יעד אחר) חייב לעצמו את החוויה הזו, וקשה עד בלתי אפשרי לתאר במילים את עומק החוויה, ואין ברירה אלא לחוות את זה בעצמכם, "על בשרכם", ויפה שעה אחת קודם.

מגוון יעדים בשייט לקריביים

ספינת ה" אלור אוף דה סיז" יוצאת לרוב מפלורידה, ארה"ב, בדרכה למסלול היפה בעולם. השייט לקריביים עובר במספר יעדים, ואנו נתאר כמה מהם, רק בשביל לעורר את התיאבון לגבי מה שמחכה לכם במסע ימי מרגש זה.

פאלמות' (Falmouth) שבג'מייקה הקריבית נחשבת ליעד תיירותי מוביל בעולם, עם אתרי נופש, נמל מזמין, וחופי ים שקשה לעזוב. למרות הקושי, לאחר ביקור של יום שלם, גם בקריביים מגיע הערב, והגיע הזמן לעלות בחזרה לספינת השייט שלכם, ולהמשיך לעבר יום שלם בלב ים.

משם היעד הבא יהיה מקסיקו, בחלקה הקריבי, והשייט מגיע לקוזומל (Cozumel), עוד יעד נחשב ונחשק, שהדרך הטובה ביותר להגיע אליו היא עם ספינת שייט.

לבלות ימים בים הפתוח

אחת הצרות של האדם המודרני והמערבי היא חוסר היכולת להרפות. אנחנו מוטרדים כל הזמן מדבר זה או אחר – משהו צריך להיעשות, יש סידור שדורש את תשומת ליבנו, וברקע תמיד העבודה, הסידורים, המשפחה, ההוצאות.

שייט בקריביים זו הזמנה לשחרר, אך לא סתם הזמנה – פתח, צוהר, הזדמנות פז למצוא נחת והרפיה במרחב בו אין ברירה אלא לשחרר. חלק מהמסע בשייט הקריבי מפגיש אותנו עם לב הים, אופק כחול לאינסוף בכל כיוון אליו מתבוננים, ושעות של תנועה שקטה ורכה בספינת התענוגות העצומה.

ההשפעה של השקט האינסופי והמרחבים שהולכים ומתעצמים יפה לנפש האדם, והשייט שלכם לקריביים הולך להיות מסע משמעותי של שחרור, נוחות, סטייל, הנאה ותגלית, חופשה משגעת ונופש איכותי.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 סיבות לראות את ההרצאה של פסקל ברקוביץ'
נכון להיום בישראל יש מרצים רבים וכל מרצה שמעוניין להצליח חייב ליחצן את עצמו ולהציג את כל היתרונות...
קרא עוד »
יול 14, 2014
מסך לבן לאירועים
מסך לבן לאירועים הוא גימיק מקסים אשר קיים באירועים רבים. מטרת הצבתו של מסך זה היא כדי לדמות לאורחים את...
קרא עוד »
יונ 04, 2020
איך לשדרג את האירוע בשניה אחת!
כשאנחנו חוגגים אירוע, אנחנו רוצים שהוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר, הן עבור בעל השמחה והן עבור האורחים....
קרא עוד »
פבר 10, 2020