מתנות מיוחדות לגבר –מה אפשר לקנות לגבר שחושב שיש לו הכל?

מרילין מונרו אמרה פעם, שתכשיטים הם ידידה הטובים של האישה. כל גבר יודע, שיש מספר מתנות שבת זוגתו תשמח לקבל, תכשיטים הם כנראה אחת מאותן מתנות. אך לא רק נשים ישמחו לקבל מתנות גם גברים, ולא נפתיע אם נספר שיש רשימה של מתנות שכל גבר ישמח לקבל, אפילו אם בחלק מהמקרים מדובר במתנות שהן בילוי והנאה ולא בהכרח מתנות קבועות.

לצד חנויות אשר מציעות מתנות מיוחדות לגבר, בין אם זה מתנות שמתאימות לבית, לעסק או מתנות לשימוש עצמי, אפשר למצוא גם שורה של מתנות, כאמור, שהן בגדר בילוי ייחודי וחד פעמי. במאמר זה אנחנו נבחן חלק ממתנות אלו, עבור נשים שמחפשות רעיונות מקוריים של מתנות לבני הזוג שלהם.

להיות טייס ליום אחד

אחת המתנות הפופולאריות ביותר כיום עבור גברים, הוא קורס טייס של יום אחד, במהלכו הגבר הופך להיות טייס ליום אחד. לא מדובר בקורס מורכב, מן הסתם המתנה גם לא מאפשרת לגבר להטיס מטוס נוסעים או מטוס גדול, אך הוא כן נהנה מאפשרות לאחוז בהגאים של המטוס להמריא ולהנחית.

מתנה זו היא ייחודית, מאחר ומרבית הגברים בעולם לא זכו ולא יזכו להטיס מטוס, אז גם אם מדובר באפשרות של להיות טייס ליום אחד, זו בהחלט חוויה בלתי נשכחת.

קורס סקיפרים ליום אחד

בדומה לאופציה להיות טייס ליום אחד, כך יש גם אופציה להשיט יאכטה. מדובר בקורס של יום אחד (להבדיל מקורסי שייט וסקיפרים מתמשכים), במהלכו לומד הגבר כיצד להשיט יאכטה בתנאי ים סבירים. בדומה לטייס, גם כאן, סביר להניח שמרבית הגברים לא יזכו לחוויה שכזו ביום יום, ולכן מדובר במתנה מיוחדת ויוצאת דופן

בדומה למתנה של טייס ליום אחד, גם כאן כל מי שנהנה מהחוויה באופן חד פעמי, יכול להירשם לקורס אשר בסופו הוא יוכל לקבל רישיון שייט.

קורס צלילה

קורס זה מתבצע בחופים שונים בישראל, ניתן למצוא קורס צלילה של כוכב אחד וקורס צלילה של שני כוכבים (ההבדל הוא במרחק אשר מותר לצלול במסגרת הקורס ואחרי שמסיימים אותו) ההבדל בין קורס זה לבין המתנות הקודמות שציינו הוא, שכאן לא מדובר על צלילה חד פעמית (למרות שקיימת גם מתנה כזו) אלא מדובר על קורס שלם, במהלכו לומדים את כל ההיבטים שקשורים לצלילה, הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה מעשית.

אחרי סיום הקורס ניתן לצאת לטיולי צלילה בארץ ובחו"ל, עם קבוצות ומדריכי צלילה מסודרים. מי שצולל זמן רב ונהנה מכך, יכול בעתיד גם לעבור קורס מדריכי צלילה ולהתפרנס מכך.

צניחה חופשית

עוד מתנה שכמעט כל גבר היה שמח לקבל, צניחה חופשית עם מדריך, מדובר בצניחות מהרים גבוהים אל השמיים הפתוחים, במשך מספר דקות עד שמרגישים שוב את האדמה מתחתנו.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקת פעילות לילדים – רעיונות מעולים
אחד התחומים הבולטים ביותר בהפקת פעילויות הוא כל התחום שקשור לפעילויות ילדים. במובנים רבים כל הנושא...
קרא עוד »
ינו 19, 2018
תומר תומס – האיש שייתן לכם מתכונים לכל האירוע
לא פעם, כשאנחנו מבקשים לערוך אירועים משפחתיים, חברתיים, ארוחות לחג או כל סוג אחר של אירוע וארוחה,...
קרא עוד »
אוג 11, 2021
איך חשפן יכול לשדרג את מסיבת הרווקות
הרבה פעמים ניתן להבחין בנשים אשר מארגנות מסיבות רווקות משעממות למדי, כאלה שאין בהן שום פעילות מיוחדת...
קרא עוד »
אוג 22, 2016