סנדוויצ'ים לאירועים

רימון סנדוויץ'

כולנו מכירים ויודעים מהו סנדוויץ' – זהו אותו מאכל טעים ופופולרי המורכב משתי פרוסות לחם, ביניהן יש שכבה של מגוון רחב מאוד של מאכלים, כגון בשר, גבינות, ירקות, רטבים, תבלינים וכדומה. היתרון הגדול של הסנדוויצ'ים הוא שניתן להכין אותם מראש ולארוז אותם בשקיות סנדוויץ' לשימוש מאוחר יותר. כמו כן, על מנת לאכול את הסנדוויצ'ים השונים אין צורך בכלי אוכל כגון צלחות או סכו"ם, ולכן הסנדוויצ'ים הם כל כך מושלמים לארוחות מחוץ לבית, לארוחות חפוזות, ולמקומות עבודה או בתי ספר.

כיום עולם הסנדוויצ'ים התפתח מאוד מבחינה קולינארית, וניתן להזמין במסעדות מובילות סנדוויצ'ים איכותיים, היכולים להיות חלק מארוחה גדולה יותר או אפילו מנה עיקרית במקרים מסויימים.

קצת היסטוריה

רבים לא יודעים כי הסנדוויץ' למעשה נקרא כך על שם הדוכס הרביעי מסנדוויץ', ג'ון מונטאגיו. היה זה אציל אנגלי שחי במהלך המאה ה-18. הוא לא היה ממציא הסנדוויץ', אבל הוא אהב מאוד להמר. כשהוא הימר, הוא לא הפסיק לרגע אחד להסתכל בקלפים ובחבריו לשולחן, ולכן הוא לא אכל. לפי הסיפור הנפוץ, הוא היה צועק למשרתים שלו להגיש לו בשר בין שתי פרוסות לחם, וכך נוצרה האגדה על הסנדוויץ'. ברור כי הסנדוויץ' היה קיים גם קודם לכן, אבל מה שהעניק לו את שמו היה אותו סיפור מצחיק וקצת מוזר.

יש הטוענים כי הלל הזקן, התנא המפורסם, היה נוהג להכין סנדוויץ' במהלך ליל הסדר, כאשר היה כורך את בשר קורבן הפסח בתוך מצות, יחד עם קצת מרור. כלומר, ברור שלא מדובר בהמצאה חד פעמית של אדם מסויים, אלא בשיטה נוחה לאכילה מהירה וזריזה.

סוגי סנדוויצ'ים פופולריים

יש הרבה סוגים של סנדוויצ'ים, והתוכן שלהם תלוי בעיקר במקום בו נהוג לאכול אותם. כך למשל, בארצות הברית אחד הסנדוויצ'ים האהובים ביותר הוא סנדוויץ' חמאת בוטנים וריבה. בישראל נהוג לאכול סנדוויץ' גבינה, טונה, ביצה קשה וכדומה, בליווי של ירקות שונים כגון מלפפון, עגבניה, חסה וחמוצים.

סוג נוסף של הכנת סנדוויצ'ים הוא הפיכתם לטוסט, וכך מתאפשר להנות מיותר קריספיות ומאוכל חם.

מידע נוסף: רימון סנדוויץ'

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שמלות כלה וינטאג' בכל הסגנונות
שמלות כלה וינטאג' הינן שמלות אלגנטיות ומיוחדות, שמגיעות במגוון של סגנונות מחמיאים. שמלות הוינטאג'...
קרא עוד »
יונ 19, 2017
בר אקטיבי – מקפיץ את הרחבה
אירוח אירוע יכול להיות משימה מרתיעה, אבל אחת הדרכים הטובות ביותר לקחת את האירוע שלך לשלב הבא היא...
קרא עוד »
מרץ 23, 2023
אתר מתנות שחובה להכיר
גאדג'טים משחקים וצעצועים הם מנת חלקם של אלו אשר אוהבים ליהנות מהחיים. כאשר אתם מחפשים צעצועים או...
קרא עוד »
יול 24, 2018