שירה בציבור בירושלים – מתי זה מתאים?

שירה בציבור בירושלים

שירה בציבור היא חוויה שרבים אוהבים. שירה בציבור מגבשת את הקהל ששר בה, והיא פעילות כיפית וארץ ישראלית. אז מהי שירה בציבור בימינו? לאילו אירועים בירושלים זה מתאים? ואיך מוצאים מפעיל מעולה לשירה בציבור בירושלים? כל התשובות בהמשך.

אז מהי שירה בציבור בימינו

שירה בציבור היא פעילות כיפית במיוחד שבה מפעיל באמצעות כלי נגינה כמו אורגן, פסנתר גיטרה או אפילו אקורדיון, וחבורה של אנשים, שרים ביחד ממיטב שירים ארץ ישראל. אך כיום חשוב לדעת ששירה בציבור שהייתה בעבר פעילות ששייכת רק לציבור המבוגר, הפכה לנחלתם של צעירים רבים, שכבר הפכו את הפעילות לפעילות כיפית ששולטת בבארים ומועדונים בסופי שבוע, וכעת היא שייכת גם לצעירים ואפילו לחיילים. כיום ניתן לראות בתי קפה, ברים ומועדונים בירושלים מקדישים ערבים שלמים לז'אנר של שירה בציבור המתקיימת באותם מקומות הומי אדם ונמשכת אל תוך הלילה עם להקה שלמה המפעילה את אותו קהל חוגגים, המגיעים במיוחד לחגוג ולשיר להיטים חדשים וגם ישנים.

לאילו אירועים בירושלים מתאימה שירה בציבור

מלבד הז'אנר של שירה בציבור שחולש על חיי הלילה של הצעירים הירושלמים, ניתן לומר ששירה בציבור מתאימה למגוון אירועים בירושלים. שירה בציבור מתאימה לחגיגות יום ירושלים, לאירועי בר מצווה בכותל, לימי הולדת, ליום נישואין, לערבי שירה בציבור לקיבוצים בירושלים ולמושבים שמסביב לירושלים ועוד. שירה בציבור מתאימה גם לסיורים שמתרחשים בירושלים ולטיולים בהרי ירושלים הנחשבים לטיולים קסומים שמשלבים סיפורי מורשת חשובים שלהם מתאימה שירה בציבור ממיטב שירי ארץ ישראל היפה.

אז כיצד מוצאים מנחה ומפעיל מעולה לשירה בציבור?

כפי שהזכרנו, על מנת ששירה בציבור תהיה טובה, חשוב למצוא מפעיל טוב. מפעיל זה עליו להיות כריזמטי, להתאים את השירים לקהל היעד, ולהגיע למקום עם מערכת הגברה ואיש סאונד טוב. בנוסף, עליו להפעיל את הקהל ולגרום לו לשיר, ולהגיע עם כלי נגינה מתאים לקהל כמו למשל: גיטרה אקוסטית או חשמלית, פסנתר ועוד. כדי למצוא אדם כזה מוטב לקבל המלצות טובות על מנחה של שירה בציבור מהאתר ומאנשים שממליצים אודותיו.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חתונה בטבע
  אנשים שחשים כי הם אינם מעוניינים לערוך חתונה במקום רגיל כמו גן או אולם אירועים, הם יתחילו לחשוב...
קרא עוד »
מאי 28, 2017
עוגות מעוצבות ליום הולדת
האם גם את מהאימהות המשקיעות בכל יום הולדת של אחד מילדייך? האם גם את חושבת כבר מספר שבועות לפני היום...
קרא עוד »
ספט 20, 2016
מדוע כדאי לבחור בקוסם ליום הולדת:
יום ההולדת של הילד שלך מתקרב ואת כמו אמא טובה רוצה את הטוב ביותר עבורו! הילד חולם על יום ההולדת שלו כבר...
קרא עוד »
נוב 08, 2016