מגנטים פולארויד לאירועים

מגנטים פולארויד לאירועים

מגנטים עבור אירועים זה דבר אשר רבים בוחרים בו, בכדי להפוך את האירוע שלהם לאירוע אטרקטיבי ביותר, אשר יותיר בקרב האורחים זיכרון משמעותי בדמוי מזכרת אשר בה הם מצולמים על תמונת מגנט.  רוב המגנטים, נראים אותו הדבר, רק שניתן לבחור אותם בגדלים שונים, או באיכות שונה. אולם, ישנם מגנטים אטרקטיביים עוד יותר לאירועים, אשר לא מעט נוטים לבחור בהם, בשל ייחודיותם. למגנטים מעין אלו קוראים: מגנטים פולארויד

מהם מגנטים פולארויד?

מגנטים מעין אלו,  קרויים לא על שם סוגם, אלא על שם סוג  מצלמה שהייתה קיימת בעבר ונקראה מצלמת פולארויד. מצלמת פולארויד, הייתה  מצלמה אשר הייתה לה מדפסת, שהייתה מדפיסה את התמונה שצולמה מיד לאחר שצולמה. התמונה הייתה יוצאת מההדפסה של המצלמה עם מסגרת לבנה סביבה ופס לבן רחב בתחתית שלה. מצלמת פולארויד בעבר, נחשבה למצלמה אטרקטיבית ומיוחדת,  אשר רבים נהנו ממנה ומתמונותיה.  ולכן, כיום, אימצו צלמי המגנטים את מראה תמונות המצלמה דאז והפכו אותן למגנטים עדכניים לאירועים, הנראים כפי שהתמונות הללו נראו כאשר הן צולמו בעבר והודפסו על ידי מדפסת מצלמת הפולארויד.

מדוע כדאי לבחור במגנטים שכאלה?

מגנטים מעין אלו, הם מגנטים אשר זהים באופן ייצורם ותהליך ייצורם, למגנטים רגילים המודפסים באירועים שונים. אולם, בשל העיצוב המיוחד שלהם,  המזכיר את תמונות העבר, ניתן לומר שלתמונות הללו יש סגנון רטורו ייחודי, אשר הופך אותן למזכרת מיוחדת מאוד מהאירוע.  תמונות פולארויד על מגנט, יודפסו בצורת מרובע ולא בצורה סטנדרטית של מלבן ולכן, ניתן לבחור אותן בכמה גדלים כמגנטים לאירוע. אם אתם מחפשים מזכרת מיוחדת בסגנון רטרו לאירוע שלכם,  מגנטים מעין אלו הם ללא ספק הדבר הטוב ביותר עבורכם כמובן, שיש לוודא מראש שהצלם בו אתם מעוניינים כצלם המגנטים לאירוע שלכם, יודע כיצד ליצור מגנטים מעין אלו באופן איכותי ומקצועי וכי הוא עשה זאת בלא מעט אירועים בעבר.

אם אתם רוצים מזכרת מיוחדת מהאירוע שלכם, אין ספק שהמגנטים הנוכחיים הם הדבר הטוב ביותר עבורכם. כל מגנט שכזה משלב הווה עם עבר ומהווה את המזכרת הטובה ביותר מכל אירוע.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הופעה עם תוכן מקורי לאירוע – איתמר שחקנים
האירוע שלכם הוא אירוע מיוחד. חשוב לכם שהוא יהיה מקורי וכל חלקיו יהיו מעניינים ועדיף מרתקים. ולכן אתם...
קרא עוד »
ינו 09, 2019
אישורי הגעה לחתונה – אפשר לעשות זאת בקלות
מחפשים אחר ממשק משתמש פשוט שיאפשר לכם לנהל בדיוק את הגעת המוזמנים שלכם לחתונה? אפשר למצוא היום אתר...
קרא עוד »
אוג 05, 2021
המסעדות הכי טובות בתל אביב
בתל אביב ישנן אינספור מסעדות אשר מציעות מזון מכל הסוגים וכל קהלי היעד. אם אתם רוצים לאכול במסעדות...
קרא עוד »
אוג 14, 2016