איך בוחרים גן אירועים בטבע?

אוהלים להשכרה לכל אירוע

קייטרינג יש? שמלת כלה יש? תקליטן יש? צלמים יש? רגע, עוד לפני שבוחרים את כל הספקים הללו, וגם לפני שנסגרים לגמרי על התאריך, חשוב לבחור איפה בכלל מקיימים את האירוע. הולכים על גן אירועים בטבע? חיפוש מקום עשוי להיות משימה לא פשוטה, כי יש הרבה מקומות. הרי לכם טיפים שיכולים לעזור לכם במציאת המקום הכי מו-שלם בשבילכם

שלב החיפושים אחר גן אירועים בטבע לטובת האירוע שלכם עשוי להיות דיי מעיק, בעיקר אם אתם לא ממש מפוקסים. אין אפס, משימת החיפוש הזו כרוכה בכיתות רגליים, בריצות ממקום למקום, מגן לגן, למקום ההוא שבדיוק קיבלתם עליו המלצה חמה ובסוף מתחוור לכם שזה בכלל לא מה שחשבתם. אם תדעו בדיוק איזה סגנון אתם רוצים, מה התקציב העומד לרשותכם ותיעזרו בהמלצות מהאנשים הנכונים, יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא את גן האירועים האידיאלי לאירוע שלכם.

תתחילו בשיטוט באינטרנט
כאשר אתם תרים אחר גן אירועים בטבע כדאי להתחיל במקום שהכי קל להתחיל בו – גוגל. אם תרשמו "גן אירועים בטבע" בוודאי יעלו המון תוצאות של גני אירועים ברחבי הארץ שכל אחד מהם יציג לפניכם תמונות של מקום מושלם להפליא. נסו בכל בליל התמונות לזהות מה מדבר אליכם, איזה מקום נמצא בסביבה הכי יפה בעיניכם, איזה מתחמים יש בגן האירועים וגם האם המקום נמצא במקום שיהיה נגיש לאורחים שלכם מבחינת תחבורה ודרכי הגעה. כך לפחות תקבלו רושם ראשוני לגבי מקומות.

הגדירו מסגרת תקציב
יש מקומות שיהיו מושלמים בשבילכם, אבל רחוקים מאוד מהתקציב שלכם. אם לא תדעו מראש מה התקציב שלכם, לא תוכלו לדעת איזה מקומות לפסול מראש. אם תחרגו משמעותית מהתקציב, זה יפגע באיכות של הספקים האחרים שתרצו לקחת כיוון שלא יישאר לכם הרבה כסף בשביל ספקים טובים. זה הזמן גם לא להתעצל ולפתוח "קלסר אירוע" עם דפים בהם תרשמו בטבלה מסודרת עם מי דיברתם, מה שאלתם, כמה כסף וכדומה. ככל שתהיו מסודרים יותר, כל מלאכת הפקת האירוע תהיה קלה יותר.

המלצות מחברים ומשפחה
על מנת שתוכלו להיות מפוקסים במהלך החיפוש שלכם, בקשו המלצות ממעגל קרוב אליכם על גני אירועים. תשאלו האם הצוות של המקום היה אדיב וקשוב לצרכים של חוגגי האירוע, מהו טיב השירות במקום, לכמה אורחים המקום מתאים, איזה סוג של אוכל הוגש בו (או שיש להזמין קייטרינג חיצוני) ובכללי מה האווירה במקום.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיהו ניקו בר ולמה כדאי שתלמדו אצלו?
אתם נמצאים היום בשלב הזה שבו אתם חושבים על העתיד שלכם יותר ברצינות? רוצים להבטיח שבסופו של דבר תמצאו...
קרא עוד »
דצמ 02, 2017
איזה פיצה ברחובות כדאי לכם להזמין?
כל האנשים שהיו בעבר בטיול באיטליה יודעים אומנם לספר על המקומות היפים ועל האנשים הנחמדים, אך מי לא...
קרא עוד »
פבר 28, 2017
מחפשים מתנה לבן זוג? קבלו כמה רעיונות למתנות לגבר
רכישת מתנה לבן הזוג יכולה להיות משימה מורכבת. ראשית, את יכולה להיות בטוחה שבסופו של דבר הגבר יידע כמה...
קרא עוד »
מאי 01, 2019