מכונת עשן

מכונת עשן

מי שזוכר את הקליפים האלמותיים משנות השמונים, זוכר בוודאי את מכונות העשן שפעלו ברגע כשהאמן נכנס והתחיל לשיר. אותה מכונת עשן יצרה תחושה של מסתורין, העשן היה אמור להיות מטאפורה למסך עשן מעורפל שאיש לא יודע מה קורה כשהמכונה מתחילה לפעול, ורק כשהעשן מתפזר אפשר לראות את האמן בצורה גלויה.

עם השנים הקליפים אומנם השתנו, וגם פחות ופחות אמנים עובדים היום עם מכונות עשן ואת כל אמצעי הפירוטכניקה החליפו וידיאו ארט ואמצעים טכנולוגיים אחרים, אך יש מקומות בהם עדיין נעשה שימוש נרחב במכונות עשן, למשל, באירועים ושמחות.

אנחנו יכולים למצוא לא מעט זוגות שבוחרים להשתמש במכונות עשן בחתונה שלהם, וכן אנחנו יכולים לראות הורים אשר מזמינים מכונות עשן לשימוש בבר ובת מצווה של ילדיהם. מדובר על תופעה רווחת, כחלק בלתי נפרד מהאירוע וממה שסובב סביב אטרקציות לאירועים.

הרעיון של מכונות עשן הוא מאוד פשוט, כך יוצרים אפקט של הפתעה והתפעלות בקרב הקהל. תדמיינו שמכונת עשן מתחילה לעבוד, האזור בו עובר הזוג הצעיר בדרך אל החופה, מתמלא עשן, ומתוכו מגיחים בני הזוג, שמחים ומאושרים. אפשר לבנות הרבה סימבוליות סביב זה, אפשר ליצור לא מעט סיפורים מעניינים כאלה ואחרים, סביב אותו מסך עשן והמכונה שפועלת ברקע.

אם אנחנו מתייחסים למכונות עשן בבר או בת מצווה, אז העניין לא הרבה יותר מסובך, המכונה יכולה להתחיל ולפעול כשהילד או הילדה עושים דרכם אל האולם בכניסה מרשימה, כשהם עולים על הבמה לנאום או אפילו בזמן שכל החברים מגיעים אל רחבת הריקודים לרקוד. זה ללא ספק רגע מעניין וייחודי.

ניתן לשכור מכונות עשן מסוגים שונים, בין אם כאלה שיורות עשן בצורות או באופן רגיל, בין אם מדובר במכונות שפועלות מהקרקע או כאלה שפועלות מהתקרה או מהקיר, אפשר להזמין מכונות עשן שפועלות בעוצמות שונות ועוד.

חשוב לומר, השכרת מכונת עשן היא לא עסק יקר, שוכרים את המכונה לכמה שעות ומחזירים אותה כשהאירוע נגמר. כך אתם והאורחים נהנים מאפשרות להשתמש במכונה בצורה יעילה ונוחה למסך כל שעות האירוע.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול קולינרי בחיפה – בוחרים בסיור מודרך
טיול קולינרי בחיפה הוא טיול המציע מבחר רחב של מנות. בחיפה יש מורשת תרבותית מגוונת ומסעדות רבות מציעות...
קרא עוד »
מאי 03, 2023
כך בוחרים קייטרינג לאירוע מושלם
כל מי שיצא לו בעבר לעשות אירוע יודע היטב שהחלק החשוב ביותר זה האוכל שכן בלי אוכל האורחים עלולים לצאת...
קרא עוד »
אפר 12, 2017
לופט למסיבת רווקות של פעם בחיים
את מתחתנת? החברה הכי טובה שלך צועדת אל החופה? הגיע הזמן לארגן את מסיבת הרווקות הכי טובה בעיר. אחת...
קרא עוד »
אוק 05, 2014