shadow

 

כל חברה אשר עורכת אירוע, בין אם זה אירוע לעובדים שלה, לקוחות, ספרים, תקשורת ויח"צ, מבקשת שהוא יהיה בנוי, מאורגן ומעוצב באופן כזה שיתאים לאופי החברה ולמסר שהיא רוצה להעביר לכלל האורחים וכן לכל מי שאמור לסקר ולדווח על האירוע.

אירועים הם דרך של החברה להציג את הפנים שלה, להציג את המוטו שלה בפני הקהל הרחב, בין אם זה הקהל שמגיע לאירוע ולוקח בו חלק ובין אם זה קהל שאיננו חלק אינטגרלי מהאירוע אך הוא יכול להתרשם ולחוות דעה על החברה דרכו.

לכן כשחברה רוצה לערוך אירוע, היא תדאג לשכור מפיק ומעצב אירועים אשר יהיה אחראי על כל תהליך הארגון שלו ויספק עבודת עיצוב אירוע חברה מרשימה. הוא יצטרך ללמוד את מה שהחברה עושה, הוא יצטרך ללמוד מה המסר שהחברה רוצה להעביר ולמי, וכך הם יוכלו לארגן ולעצב אירוע בדיוק על פי המסר הזה.

מן הסתם, כשמארגנים ומעצבים אירוע חברה, צריך להתייחס לנקודות מסוימות, על מנת שיהיה ניתן לדעת כיצד לעשות את זה בצורה נכונה.

ראשית, צריך להתייחס לשאלה מי הקהל שאמור להיות נוכח באירוע והאם הוא יהיה חשוף גם כלפי קהל חיצוני, כזה שלא נוכח בו פיזית. לכן צריך לבדוק האם מדובר באירוע לעובדים, אירוע ללקוחות או ספקים, אירוע לציבור הרחב, לתקשורת ועוד.

שנית, צריך לבחון היכן רוצים לעשות את האירוע ומתי, האם במקום פתוח או סגור, בקיץ או בחורף, במקום גדול או קטן. יש כאן לא מעט שאלות של לוגיסטיקה אך כאלה שמשפיעים גם מעבר לכך.

שלוש, צריך לבחון מה גודל המקום בו רוצים לעצב את האירוע ומה המוטו שרוצים ליצור בו. האם זה אירוע מכירות, שיווק, השקה, אירוע של נאומים או כל דבר אחר.

ארבע, חשוב לזכור אירוע חברה אמור להציג את הפנים של החברה, כאן עולה כיצד עושים זאת, כיצד משלבים את רוח החברה באירוע, כיצד משלבים את הצבעים והלוגו של החברה בעיצוב האירוע, אילו טכנולוגיות ומדיות משלבים ובאיזה אופן. כמו כן צריך לבחון, מי מבין מנהלי החברה ייקח חלק בארגון שלו ומי לא.

 

על הכותב

rachelirub@gmail.com'
efrat

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *