אטרקציות לאירועים שכדאי להכיר

אטרקציות לאירועים

מי לא מכיר את האטרקציות הרגילות המופיעות בכל אירוע? היום לא ניתן לערוך בר מצווה בלי צוות של רקדניות שמלווה את חתן השמחה, או חתונה שמסתיימת תמיד בעמדת צילום מגנטים. אך מי שמעוניין לרגש את האורחים ולהשאיר אותם עם פה פעור, חייב למצוא את האטרקציות המיוחדות שישאירו אותם חסרי מילים. חשוב לציין כי כל התחום של אטרקציות לאירועים רק הולך ותופס תאוצה, והיום כבר לא ניתן בכלל לחשוב על אירוע נטול אטרקציות משעשעות. האורחים צריכים שישעשעו אותם, יגרמו להם לעלות לרחבת הריקודים ויהפכו עבורם את האירוע למיוחד ומקורי. רוב האורחים מגיעים אחרי יום עבודה ארוך, ואין להם את הכוח והאנרגיות הדרושות כדי לשמח את בעלי השמחה. לכן אטרקציות מיוחדות ומעניינות הן מצרך חשוב שאין לוותר עליו.

אטרקציות חדשות שאף אחד עוד לא מכיר

שוק האטרקציות רק הולך ומתפתח בשנים האחרונות, וכל הזמן יוצאות אטרקציות חדשות אשר מעוניינות לחדש ולעניין את האורחים. אחת האטרקציות המיוחדות ביותר היא אולפן ראשים רוקדים. מדובר למעשה על אולפן הקלטות נייד, אשר מאפשר להפיק קליפים מיוחדים בהשתתפות האורחים. כל קליפ נמשך כ – 3 דקות, ובסיום התהליך האורחים חוזרים הביתה עם דיסק למזכרת. תהליך הצילום של הקליפ מאוד משעשע והוא מוקרן על מסך חיצוני עבור שאר האורחים. האורחים שמשתתפים בקליפ חווים את התחושה של מה זה להיות כוכב למשך מספר דקות, וחוזרים הביתה עם חוויה מיוחדת במינה. אטרקציה מיוחדת נוספת היא תא צילום סלפי. מדובר על אטרקציה ייחודית המשתמשת בטכנולוגיה חדישה על מנת לשמח ולשעשע את האורחים. האורח נכנס לתא צילום כאשר ברקע נמצא מסך ירוק המאפשר למעשה להצטלם על כל רקע ומרקע אפשרי. האורח בוחר את המרקע המתאים לו, ובכך יוצר תמונה מיוחדת ומשעשעת באיכות הגבוהה ביותר אשר מועברת למגנט שיישאר על המקרר לאורך שנים.

לסיכום, היום ניתן למצוא מגוון עצום ומגוון של אטרקציות לאירועים ממינים ומסוגים שונים. ניתן לחוות אטרקציות מדהימות, אשר משתמשות בטכנולוגיה חדישה על מנת להפתיע ולשעשע את האורחים, ולספק להם מזכרת קטנה ונעימה מהאירוע שלכם.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך עיצבתי את הגינה שלי עם ריהוט גן זול אך איכותי
מדוע החלום של כל כך הרבה ישראלים הוא לגור בגינה? אנחנו מבטיחים לכם כי אם תערכו משאל בקרב החברים שלכם...
קרא עוד »
נוב 07, 2018
מסעדה לאירועים בירושלים
המסעדות השונות ברחבי ירושלים יוכלו לספק לכם חוויה קולינרית של פעם בחיים. אין בכלל ספק כי ניתן למצוא...
קרא עוד »
יול 23, 2016
הזמנות לחתונה
לאחר שארגנתם את כל מה שקשור לאירוע שלכם, עברתם את כל השלבים החל מחיפוש האולם וכלה בפרטים הקטנים של...
קרא עוד »
אפר 25, 2016