כל הסיבות להתחתן בטרויה

להתחתן בטרויה

לא תמיד נופלת בחלקכם החוויה הזאת להתארח באירוע או לערוך אירוע במקום שנבנה בצורה אידיאלית למיצוי הפוטנציאל של כל אירוע שנערך בה. טרויה היא המקום המיוחד הזה שנבנה בצומת בני דרום שליד אשדוד, מיקום אידיאלי כשלעצמו. האולם וגן האירועים מאפשרים לכם להזמין את אורחיכם לאירוע שידובר בו עוד זמן רב אחר כך. יש הרבה סיבות לבחור דווקא בגן האירועים טרויה, ולא רק בגלל השם שמבטיח מקום מקסים ומעניין.

למה דווקא חתונה טרויה?

  • מיקום אידיאלי – צומת בני דרום הוא המיקום הנכון לכולם, מתאים גם למי שבא מצפון, מדרום וממזרח. הוא קרוב לנתיבי נסיעה פרטית וציבורית, מציע לכם מקום רב לחניה וגישה נוחה מכל כביש ראשי. כולם יכולים להגיע לשם בנוחות ומבלי להתבלבל בשטח וזה מה שחשוב.
  • אזור יפהפה ונעים – בהמשך למיקום, רוח ים מביאה בריזה נעימה גם בעונת הקיץ כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהשיבה בחוץ תהיה נעימה לכולם, ולא חייבים מזגן. האוויר הנעים והפתוח צח ורענן ולא מעיק על אנשים גם בחתונה שנערכת בצהרי יום שישי.
  • עיצוב מיוחד ומקורי – טרויה היא העיר העתיקה מוכרת מימי יוון ורומי והיא מעוצבת בצורה כזאת שתיתן לכם השראה היסטורית. זהו מקום פשוט מרהיב בעיצובו. כמו כן, המדשאות רחבות הידיים והצמחייה המיוחדת שנשתלה במקום מבטיחות לכם אווירה ייחודית וקסומה, כאילו ישבתם בטבע ממש. הוסיפו לזה גם בריכות דגים ומזרקות מים ותקבלו כבר את התמונה המלאה של החתונה המופלאה שלכם על רקע זה.
  • אולמות מרשימים לכל סוג אירוע – טרויה מציעה לכם גם שני אולמות לכל אירוע, קטן או גדול. שניהם יכולים להכיל מ-300 ועד 1,500 אורחים, מה שמכסה בהחלט את כל האפשרויות המגוונות שתוכלו לחשוב עליהן. זה מעניק לכם גמישות ברורה כאשר אתם רוצים להקטין או להגדיל את מספר האורחים.
  • תאורה וציוד וידיאו ואודיו משוכלל – כל מה שתרצו להשמיע ולהראות בחתונה שלכם תוכלו להשמיע בציוד המשוכלל והמתקדם ביותר מסוגו. התאורה מאפשרת שלל תצורות שילוו את האירוע שלכם לכל אורכו בכל שלב.
  • מטבח עילי של שף – השף מקס פרדיננד אמון על מטבח עילי ומגוון של מנות יצירתיות ואיכותיות, תפריטים מקוריים שידהימו את החך וייזכרו אצל האורחים שלכם לזמן רב בשל הטעם, האיכות והאסתטיקה.
  • שירות קשוב ומסור – צוות טרויה מודרך להנעים לכם את הזמן בצורה המושלמת לכם ולאורחים שלכם, לקבל אותם ולהיענות לכל משאלה שלכם. היעזרו בהם כדי לבנות את החתונה הנהדרת שלכם בהסתמך על הניסיון ושלל העצות הטובות שלהם. צוות טרויה רוצה בטובתכם ולכן כל אירוע יתוכנן כפי שאתם רוצים ובמסורת השירות המוכרת והמעולה של טרויה.
  • מתחם סוויטת מפנק – לפני החתונה ואחריה נהנים מהפינוק האולטימטיבי בסוויטות שבהן ג'קוזי וספא כדי להגיע רעננים ולהתרווח אחר כך. אין פינוק גדול מזה.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שולחנות משחק למסיבת רווקים
החבר הכי טוב שלכם עוד מעט מתחתן ואתם רוצים להפוך את מסיבת הרווקים שלו לאירוע בלתי נשכח בו כל החברים...
קרא עוד »
אוק 27, 2015
קייטרינג לחתונה – מה חשוב לדעת כדי לבחור נכון
אחד הימים החשובים, המרגשים, המאושרים והזכורים לנו ביותר בחיינו, הוא יום החתונה. לא לחינם אנחנו...
קרא עוד »
מאי 21, 2019
טיפים לעיצוב מנצח של ביתני תערוכה
הפיכת העיצוב של הביתן שלכם למנצח יכול להיות עניין פשוט במיוחד וזאת אם תדעו כיצד לבצע זאת נכונה. כלומר...
קרא עוד »
ספט 21, 2016