אולם אירועים בהרצליה על הים

אולם אירועים בהרצליה

יצא לכם אי פעם לראות חתונה על הים? יצא לכם להשתתף בחתונה על הים? בתמונות זה תמיד נראה יפה ומרגש, אך המציאות שלנו היא הרבה יותר מפוארת. כמו שנאמר, תמונה אחת שווה 1000 מילים, ואת ההרגשה של החתונות הללו אף אחד לא יכול לתאר. האווירה שנוצרת על יד הים היא שונה לגמרי, במיוחד שעל יד הים, השעות הן שונות, והימים גם כן.

>>> אם גם אתם מחפשים מקום לאירועים בהרצליה זה הלינק בשבילכם

מה שונה על יד הים?

האווירה שנוצרת על יד הים היא אווירה מיוחדת, הרי שאת החתונה אנו מנסים להתאים בשעות בדיוק למה שצריך. כך למשך, בני הזו לא יארגנו את החתונה על יד הים בחורף, בלילה, כשהאנשים במגיעים לשם יתקררו ולא ייהנו. האווירה על יד הים נוצרת כאשר יש אור שמואר על הזוג המאושר, כאשר יש לנו אפשרות לראות את מה שקורה מסביב, ואפילו ליהנות מהשקיעה היפה שנוגעת בים.

באילו שעות נתאים את החתונה?

את החתונה אנו מציעים להתאים בשעות אחר הצהריים, כאשר החום יורד מעט, וכאשר עדיין יש אור. את האירוע מומלץ להתחיל כשעתיים לפני השקיעה, על מנת ליהנות מהאור ברחבה, וכאשר תצטרכו, אז כמובן להשתמש בתאורה הרגילה.

באיזה יום לארגן את האירוע?

ישנן 3 אופציות מאוד נפוצות לארגון אירועים, שחשוב שתבררו אותם:

  • יום שלישי – היום הקצר של השבוע. אנשים בדרך כלל מסיימים את העבודה שלהם מוקדם, ויכולים להגיע לאירוע שלכם מעט מוקדם יותר מהראוי, מעט לפני השקיעה, ובזמן לחופה מושלמת.
  • יום חמישי – אנו בהפרש של יום אחד מסוף השבוע. יום העבודה האחרון של רוב האנשים הוא בחמישי, ולכן האירוע הזה הוא בדיוק לפני השבת, ומתאים להרבה מאוד אנשים
  • יום שישי – יום שבו אחוז גדול לא עובד, ולכן תוכלו לארגן גם חתונת צהריים, גם לפני כניסת השבת.

אולם אירועים בהרצליה על הים

השילוב המושלם גם בחורף, וגם בקיץ. תוכלו לשלב את החופה אל מול הנוף המדהים של המרינה בהרצליה, ולשלב את האולם אירועים בזמן הקור. האולם זמין לעריכת שינויים על פי הנדרש, והוא זמין לעשות הכל בשביל שהיום הזה יהיה היום המושלם ביותר בחייכם.

>>> גם לאירועים עסקיים בהרצליה יש פתרון נפלא ליד הים!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד גזיבו מתקפל לגינה מסייע מפני קרני השמש
בשנים האחרונות ניתן לראות רבים משקיעים בגינה שלהם באמצעות אביזרים המשדרגים את הגינה כגון ג'קוזי. אם...
קרא עוד »
יונ 19, 2018
טיולים מאורגנים לאירופה – טיולי משפחות
יש הורים שאינם יכולים לנסוע לחוץ לארץ מבלי הילדים שלהם. כולנו מכירים כאלו. לפעמים אנחנו מסתכלים עליהם...
קרא עוד »
יונ 15, 2016
הדפסת הזמנות חתונה בהתאמה אישית – למה זה חשוב?
חתונה היא תמיד אירוע בעל משמעות רבה. כאשר אנחנו מתחתנים ההתרגשות שלנו והשמחה שלנו לא יודעים גבול. כל...
קרא עוד »
אפר 13, 2018