תפילין לבר מצווה

אחד התאריכים החשובים בחיי ילד יהודי הוא יום חגיגת הבר מצווה. לתאריך זה יש משמעות כפולה ומכופלת. הוא מציין את יום ההולדת שבו הוא עובר מנערות לבגרות ואת השתייכותו לדת היהודית. ביום זה הוא מקבל עליו את החובה לקיים את מצוות  הדת. טקס הנחת התפילין הינה אירוע משמעותי המסמל זאת. הטקס נערך באמצע השבוע ואילו העלייה לתורה נערכת בשבת ושם קורא החוגג בתורה. במסגרת החגיגות והטקסים האלו מקבל הנער תפילין בהם הוא ישתמש מיום זה ולאורך שנים רבות.

הרכב התפילין

תפילין לבר מצווה ניתנים, לרוב, על ידי ההורים כמתנה ערכית מיוחדת. הם חייבים להיות מיוצרים על פי חוקי הדת ומי שמוסמך ליצר אותם חייב לקבל הסמכה מיוחדת ממוסד רבני ידוע וחשוב. תפילין עשויים מעור של בהמה וניתן להבחין במספר סוגים שנבדלים ביניהם בסוג העור והרכבו, בשיטות הייצור ועוד. אחד ההבדלים הקובעים בין תפילין איכותי לאיכותי עוד יותר הוא עובי העור כאשר עור של בהמה גסה הוא האיכותי והעמיד יותר מבין שניהם. הוא עשוי חתיכה אחת ובעובי של 3 עד 4 מ"מ וייצורו אורך זמן רב יותר.

ערכה מיוחדת

התפילין, אם כן, מהווים את הפריטים המרכזיים וניתן לקבלם בתוך ערכה מיוחדת שמכילה גם נרתיק לתפילין, סידור תפילה, טלית ונרתיק לטלית. כך המתנה הופכת למושלמת יותר. מקבל המתנה יתרגש לקבל אותה והדבר יוסיף מאוד לכל האווירה האופפת אותו סביב החגיגה הפרטית שלו. נותני  המתנה ייהנו לראות את בנם היקר עושה שימוש בפעם הראשונה בתפילין בבית הכנסת. תפילין לבר מצווה חדשים ואיכותיים מוסיפים מימד נוסף לכל האירוע.

הענקת מתנה אישית

הטלית מתווספת לתפילין ובגיל המצוות מתחיל בן  המצווה להתעטף בטלית בעת התפילות שנערכות בימים המיוחדים. ניתן לרקום את שמו של בן  המצווה על הכיסוי של נרתיק התפילין ונרתיק התפילין ובכך להפוך את המתנה לאישית יותר. כמובן שניתן להוסיף ולשפר את המתנה היפה ולהוסיף קופסאות לתפילין מכסף או זהב, כיסויים מיוחדים ועוד. כל אחד ירכוש את הערכה המתאימה לו מבחינת רצון, טעם ויכולת כספית. מומלץ לבצע את הרכישה במפעל איכותי המקפיד על קלה כחמורה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 טיפים להזמנת מגשי פירות שיהיו בדיוק לטעמכם
רוצים ליהנות מגש פירות מפנק במיוחד שיקלע בול לטעם האישי שלכם? על מנת שכך באמת יהיה כל שאתם צריכים...
קרא עוד »
פבר 07, 2021
קעקועים לרגל – מה כדאי לדעת?
  קעקועים ניתן לעשות באינספור אזורים בגוף, בכך אין ספק. המציאות מראה, עם זאת, שיש אזורים הנחשבים...
קרא עוד »
נוב 02, 2015
סלסלות פרי לאירועים
הרבה פעמים כאשר אנשים בוחרים לארגן אירוע, וזה לא משנה אם מדובר ביום הולדת, חתונה או כל דבר אחר, אחד...
קרא עוד »
נוב 16, 2016