טרנדים של שמלות כלה ב- 2014 והקשר לאיפור כלות

השמלה בימים טובים יותר

מדי שנה ניתן לראות טרנדים שונים ומלהיבים יותר של שמלות כלה ליום המיוחד בחייה של כל אישה. מאמר זה יביא בפני הקוראים את הטרנדים המובילים של שמלות לכלה של שנת 2014. תיהנו.

שמלות כלה- הבחירה הנכונה

איפור מקצועיהדבר הראשון והחשוב ביותר אותו יש לקחת בחשבון הוא שיש לבחור באותו מעצב שמלות כלה שיכול להציע לכן את אותו סגנון של שמלות בהן אתן מעוניינות. כאן, חשוב לוודא שהשמלות מתאימות לתקציב עליו החלטתם מראש, לסגנון בו אתם מעוניינים, לגזרת הגוף וגוון העור שלכם וכמובן אין זה משנה עד כמה מציעים לכן שמלת כלה שמשתייכת לטרנד אופנתי בינלאומי זה או אחר אתם אלו שחייבות לאהוב את השמלה וכמובן חייבות להרגיש בנוח איתה. בחירת מעצבת שמלות כלה בעלת ניסיון, מוניטין ויכולת התאמה אבסולוטית של השמלה לגזרתה ואופייה של האישה, היא המעצבת שמתאימה לכן.

מה לגבי האיפור?

איך אפשר לדבר על שמלות כלה, בלי להזכיר את המילה איפור? איפור כלות הוא חלק בלתי נפרד מהמראה של הכלה – וצריך להתאים אותו לשמלה, לשיער ולמראה הכללי של הכלה – בהתאם לנתוניה והעדפותיה האישיים. יעל ריבלין הינה מאפרת כלות מקצועית ומנוסה ביותר, מתל אביב – ניתן לצפות בסרטון על מנת לקבל יותר פרטים.

הטרנדים – שנת 2014 במיטבה!!

  • גב סקסי חשוף- בשנה זו ניתן לראות טרנד יפהפייה של שמלות לכלה בעלות גזרה של גב חשוף. דבר זה יוצר תחושה של חושניות וסקרנות. הכלה לבושה מצד אחד ומעורטלת מצד שני ועדיין מצליחה לשמור על קלאסה ולהפגין את יופי גופה וטעמה האישי בשמלות.
  • שרוולים ארוכים- טרנד נוסף של שמלות לכלה של שנת 2014 היא השמלה בעלת השרוולים הארוכים. כאן מדובר על טרנד בינלאומי שסחף את עולם הכלות. ניתן להחליט על שמלה עם שרוולים שמשולבים בטול, בתחרה ובבדים נוספים. טרנד זה כל כך מוצלח שהתחזית היא שהוא ילווה את הכלות גם בשנים הבאות והסטאטוס שלו יהפוך מטרנד לקו אופנה לשמלות כלה.
  • מחשוף שקוף עליון- ערטול מסקרן ששומר על הקלאסה של הכלה. החומר ממנו עשוי המחשוף הוא בדרך כלל טול עליו מגוון דוגמאות רקומות או תחרה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דובי ענק לכל אירוע
דובי ענק לאירועים או סתם שיהיה בבית הוא אחד הדברים היותר מתוקים שיכולים להיות. זה תופס את כולנו...
קרא עוד »
ינו 09, 2020
ארנקים עם חריטה – המתנה המושלמת
רוצים לשמח חבר קרוב או בן משפחה ולגרום להם לראות שבאמת אכפת לכם מהם? דרך מצוינת לעשות זאת תהיה על ידי...
קרא עוד »
יול 20, 2021
הגברה לאירועים
הגברה לאירועים הוא חלק חשוב באירוע שלנו, ולכן חשוב לשים לב שההגברה שאתם בוחרים הינה איכותית...
קרא עוד »
פבר 10, 2016