מחפשים היכן לעשות יום כיף לעובדים?

כן, אפשר גם באופניים

ידוע כי בכל ארגון נעשים מספר ימי כיף לעובדים, והרי שמדובר על דבר חשוב – מלבד גיבוש הצוות, הרי שמדובר על דאגה לעובד, על מנת שזה ימשיך להרגיש חלק מהארגון ועל מנת להמריץ את ביצועי עבודתו.

כל חברה מחליטה היכן וכיצד לערוך את יום הכיף. לעתים יהיו ימי כיף לצוות של משרד ספציפי, גיבוש מנהלים וכן טיולים של האגף או החברה כולה. טיולים, מסיבות, אירועים וחופשות הם רק חלק מהאפשרויות לתכנון יום כיף לעובדים שלה.

כל תכנון של יום כזה כולל מספר גורמים כמו מזג אוויר, מספר העובדים, טווח השעות, תקציב כספי ושאר פרמטרים נוספים הרלוונטיים לכל חברה. אם למשל מדובר בחברה בה עובדים גם המגזר החרדי, יום הכיף יכלול מסעדה כשרה. עוד דוגמא היא למשל אם מדובר בקיץ, בה תיפתח האפשרות לערוך את יום הכיף בפארק מים.

מספר אפשרויות ליום כיף לעובדים

מהצפון ועד הנגב מבחר אטרקציות ואתרים לעריכת יום כיף לעובדים של החברה שלכם. תוכלו למשל לבחור בטיול יומי לצפון, בו תוכלו להרכיב חבילה באמצעות חברות הטיולים השונות, אשר תכלול אטרקציות כמו טרקטורונים, רפטינג, מסלול הליכה וכן ארוחות בוקר וצהריים. חבילות אלו פופולאריות מאוד בכל סוג של קבוצה המעוניינת לטייל באזור הצפון.

סוג אחר של ימי כיף לעובדים, הוא נופש הכולל שינה באחד המלונות או בתי הארחה בדרום או בצפון, בנוסף לטיולים ואטרקציות שונות. בדרך כלל נופשים אלו נעשים בסופ"ש, על מנת שיהיה נוח לכל העובדים וכן על מנת לאייש את מקום העבודה במהלך שבוע העבודה. ישנן חברות מסוימות שאף מרחיקות לכת ומארגנות טיול של מספר ימים בחו"ל פעם בשנה במחירים מוזלים מאוד.

דרך אחרת לעשות יום כיף לעובדיכם היא לאו דווקא בטיול של יום שלם, אלא דווקא בערב של מספר שעות בו תוכלו לסגור אולם למסיבה או בר, להוסיף הופעה או הפעלה מסוימת. עושים זאת גם אם מדובר בערב צוות קטן וכן אפילו למחלקות שלמות וגדולות.

ישנן דרכים נוספות רבות המתאימות ליום כיף לעובדים, אותן תוכלו למצוא באמצעות שיטוט באינטרנט ובספרי הטיולים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עבור גמלאים קיימות מסגרות שונות של פנאי והנאה
כיום קיים מגוון אדיר של פעילויות לגמלאים. הפעילויות כוללות סדנאות, חוגים, התנדבויות וטיולים. חוגים...
קרא עוד »
יונ 23, 2015
מכירת כרטיסים לאירועים
בזמן שאנו מתכננים אירועים, יש להתייחס להרבה מאוד פרמטרים, אולם קיימת מערכת המאפשרת לתכנן על הצד הטוב...
קרא עוד »
יול 18, 2021
Burge Binyamina: A Tasteful Rendezvous for Your Wedding
The current COVID-19 outbreak has made it extremely difficult for people to conduct important events such as weddings. The lack of availability of safe wedding destinations has forced...
קרא עוד »
נוב 22, 2020