כיצד להתארגן נכון לקראת תערוכה בחו"ל?

העולם הופך ליותר ויותר גלובלי ועסקים רבים מבינים כי אם הם רוצים להצליח הם צריכים להשקיע מאוד בפניה אל לקוחות בחו"ל. אין זה משנה אם העסק שלכם הוא B2B או B2C פניה אל חו"ל היא כמעט הכרח כיום וזאת עקב העובדה כי השוק הישראלי הוא קטן וקשה מאוד להגיע אל שורת רווח מרשימה בו. אם אתם מחליטים לפרוץ אל שווקים בחו"ל אתם חייבים להבין כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת זה באמצעות השתתפות בכנסים ובתערוכות. תערוכות הן הזדמנות מצוינת למצוא ספקים, שותפים עסקיים ולקוחות ועל כן לא כדאי לוותר עליהן.

ביתן – הדבר המשמעותי ביותר בתערוכה

אך בכדי להבטיח כי התערוכה תהיה אפקטיבית אתם צריכים להבין כי ישנה משמעות אדירה לביתן שבאמצעותו אתם מציגים בתערוכה. עליכם להבין כי הקהל שמשתתף בתערוכה (שהוא למעשה קהל היעד שלכם) צריך להחליט באיזה ביתן לעצור כאשר ברוב התערוכות ישנם מאות ביתנים ואפילו אלפים. על רקע זה אתם חייבים להבטיח כי הביתן שלכם יהיה היפה ביותר שיש והמרשים ביותר שיש. לא רק זאת אלא שעליכם להבין כי כל טעות בביתן יכולה לגרום לכם לנזק בלתי הפיך ועל כן ההשקעה בביתן היא המפתח להצלחה שלכם.

מקוריות ויצירתיות – המפתח שלכם להצלחה

אז כיצד נבטיח כי הביתן יהיה היפה ביותר שיש ויצור הד נרחב בתערוכה? על מה אנחנו צריכים להקפיד כאשר אנחנו מקימים ביתן? אם כן אתם חייבים להבין כי המפתח להצלחה שלכם נעוץ בכך שהביתן שלכם יהיה המקורי ביותר והיצירתי ביותר שיש. ברגע שתעשו זאת הרי שתבטיחו כי הקהל יתעניין בכם הרבה יותר והעסק שלכם ייחשף להרבה יותר אנשים. אך לא רק זאת אלא ברגע שהביתן שלכם יהיה מקורי ויצירתי אתם תשדרו לקהל הלקוחות שלכם ולמשתתפים בתערוכה כי אתם חושבים בצורה יצירתית ובעולם העסקים של המאה ה-21 זה גורם בעל משמעות אדירה אשר כל לקוח, שותף או ספק מחפש אותו.

התאימו את הביתן לקהל היעד

נקודה נוספת וחשובה ביותר שאתם צריכים לתת עליה את הדעת היא כי יש הבדל עצום בין קהלי היעד השונים של החברות השונות המשתתפות בתערוכות. אין דבר כזה ביתן גנרי וכל ביתן צריך להיות באופי שונה. על רקע זה אתם צריכים להתאים את הביתן לקהל היעד שלכם ולהשקיע בכך משאבים אדירים. עליכם להבין כי ישנו הבדל גדול בין חברה המשווקת ציוד רפואי ומשתתפת בכנס שבו המשתתפים הם חברות ציוד רפואי ובין תערוכה שבה המשתתפים הם הרופאים עצמם. על כן הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לתת עליו את הדעת הוא כי על הביתן להיות מותאם לקהל היעד.

מדוע כדאי להתייעץ עם חברה חיצונית לגבי הקמת ביתן בחו"ל?

עליכם להבין כי הקמת ביתן בתערוכה היא כנס היא אומנות בפני עצמה הדורשת מומחיות עצומה. כבר אמרנו כי אסור לטעות בהקמת הביתן וכי יש להיות כמה שיותר מקוריים ויצירתיים בהקמת הביתן. על רקע זה עליכם להבין כי לרוב החברות המסחריות או הממשלתיות אין את הידע והניסיון כיצד להקים את הביתן היפה ביותר. לכן אנחנו ממליצים לכם בכל תוקף לפנות אל גורם מקצועי אשר זוהי מומחיותו ואשר יסייע לכם להקים את הביתן היפה ביותר והמרשים ביותר שיש. זה ישתלם לכם בענק ויבטיח כי אתם תהיו הביתן הכי יפה בתערוכה ואין השקעה יותר משתלמת מאשר ביתן מוצלח ואת זאת חשוב מאוד שתזכרו ותפנימו לפני כל תערוכה שבה אתם משתתפים.

למידע נוסף על עיצוב ביתנים לתערוכות

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מופעי אימפרוביזציה ותיאטרון פלייבק לגיבוש קבוצות וצוותי עובדים
היום ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה של חברות שונות, המוכנות להשקיע בפעילויות גיבוש יצירתיות ומושקעות...
קרא עוד »
אפר 17, 2020
מתחתנים בקיץ? קחו חברת הסעות לאורחים שלכם!
החלטתם להתחתן? מזל טוב! החתונה יוצאת באחד מחודשי הקיץ החמים והמעייפים ואינכם בטוחים שהמוזמנים יוכלו...
קרא עוד »
יול 03, 2014
קייטרינג לשבת חתן כשר למהדרין – ביג מאמא
תהיו מעוניינים למצוא קייטרינג לשבת חתן כשר למהדרין שיהיה בדיוק לשביעות רצונכם ויוכל לספק לכם חוויה...
קרא עוד »
נוב 21, 2021