הזמנות לחתונה אונליין

הזמנות לחתונה אונליין

החתונה היא אירוע מרגש ומשמח, אך לא פעם גם מלחיץ. בני הזוג העתידיים עובדים לילות כימים כדי להפיק את האירוע המשמעותי ביותר בחייהם המשותפים. אז הם מדברים עם הצלם, מזמינים אולם מפואר, פונים לתופרת וכמובן דואגים לפרסם הודעת Save the Date בפייסבוק. אבל אם יש דבר אחד שזוגות שוכחים לעשות הוא לעצב הזמנות לחתונה. או אז הם נזכרים בכך ברגע האחרון, מחפשים מעצב גרפי או מסתפקים בהזמנות בעל פה.

מדוע הזמנה מעוצבת חשובה כל כך

הזמנה מעוצבת לחתונה לא רק משדרת כבוד והערכה כלפי האורחים שבאים לשמוח בשמחתכם. כאשר המוזמן מביט בהזמנה מיוחדת שנכתבה עבורו ועוצבה בטוב טעם, הוא מרגיש אהוב ומוערך ועושה כל שביכולתו כדי לדחות עיסוקים חשובים ולהשתתף בחתונה. מה גם שהיום אין צורך להתאמץ יותר מדיי על מנת לעצב הזמנה. אפשר להקליק על העכבר ולבחור הזמנות לחתונה אונליין.

אלו סוגי הזמנות אפשר להזמין

ישנם מגוון רחב של סוגי הזמנות המותאמות לטעמם של בני הזוג. בני זוג שאוהבים עיצובים נוסטלגיים ומיושנים מעט יכולים להתרשם מהזמנות וינטג'. זוגות אשר גדלו על הסרטים המצוירים ועדיין רואים סרטי דיסני מדי פעם בפעם, יוכלו לבחור הזמנות מאוירות לתפארת, ואילו זוגות מינימליסטיים שאינם אוהבים גיבובי עיצובים יהנו מהזמנה בעיצוב קלאסי.

הזמנות אונליין – איך זה עובד?

פשוט מאוד. נכנסים לאתר האינטרנט של סטודיו cell, בוחנים דוגמאות של הזמנות ממגוון רחב של סוגים, בוחרים את ההזמנה המתאימה ומשנים אותה בהתאם לצורך: מבצעים שינוי בטקסט ההזמנה, מוסיפים עיצובים לפי הטעם ותמונה. לאחר מכן, יש לבחור את מספר ההזמנות הרצוי, סוג הנייר וסוג המשלוח הנוח לכם. ניתן לבצע תשלום באמצעות העברה בנקאית, בטלפון או באמצעות כרטיס אשראי באתר.

ומה אם אנחנו רוצים שיעצבו את ההזמנה עבורנו?

אם בחנתם את ההזמנות שבאתר, קיבלתם השראה אך יש לכם רעיון לעיצוב מקורי משלכם, ניתן לקבל עזרה בתשלום דרך הדואר האלקטרוני או אפליקציית הוואטסאפ. לאחר שאתם שולחים את הרעיון שלכם, המעצבים המקצועיים עובדים על ההזמנה ושולחים לכם דוגמה כדי שתוכלו לציין את ההערות להזמנה. בסופו של דבר, המעצבים הגרפיים עובדים על ההזמנה עד שתהיה מושלמת.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האתר שיעזרו לכם למצוא מרצים מובילים בתחומם
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לפנות אל אנשי מקצוע בתחומים שונים בשביל להזמין אותם להרצות...
קרא עוד »
דצמ 22, 2017
אולמות אירועים ומועדונים לבת מצווה במרכז
כאשר אתם בודקים אולמות אירועים במרכז, אפילו אם זה לאירוע קטן יחסית, כמו בת מצווה, חשוב לבחון היטב גם את...
קרא עוד »
דצמ 27, 2016
מה ההבדל בין בר מסורתי לבר אקטיבי לאירועים?
אם יש משהו שלא חוסכים עליו בחתונה הוא כמובן האלכוהול. כאשר מגיעים לחתונה, ישנם לבטים גדולים לבין בר...
קרא עוד »
מרץ 09, 2021