מחפשים רעיון למתנה מקורית? קבלו 5 רעיונות מקוריים

רעיונות למתנה מקורית

יום ההולדת של מישהו קרוב הולך להגיע ואין לכם מושג מה לתת לו כמתנה? זה בסדר, אתם לא לבד. המחשבות על "מה אפשר לתת לבנאדם שיש לו הכול?" או "איזו מתנה מקורית אפשר לתת?" קופצות לנו בראש בכל פעם שאנחנו רוצים להפתיע מישהו קרוב במתנה לכבוד אירוע מסוים או סתם כך כדי לשפר את מצב הרוח שלו. להלן חמישה רעיונות מקוריים למתנות שיכולים להקל עליכם.

חדר בריחה

הטרנד של השנים האחרונות שפופולארי לא רק בחו"ל אלא גם בישראל הוא חגיגת ימי הולדת בחדרי בריחה. עם מאות חדרי בריחה ייחודיים בכל רחבי הארץ ובכל אזור כמעט, תוכלו לבחור חדר בריחה אטרקטיבי שעשוי לעניין אתכם ואת חתן/ית השמחה. לכל חדר יש קונספט ייחודי משלו המדומה באמצעות תפאורה מתקדמת, עלילה יצירתית ומשימות מאתגרות שכל פתרון מוביל לחידות הבאות וכל חדר יכול לתת רמזים חשובים או כוזבים לבאות. האם תצליחו לפתור את כל החידות ולצאת מהחדר תוך 60 דקות?

> באתר https://sherlocked.co.il תוכלו למצוא חדר בריחה מהמם לחגוג בו יום הולדת שמח!

מתנה מודפסת

הדפסת סובלימציה על מוצר כלשהו יכולה להיות מתנה מקורית ומיוחדת במינה עבורכם יקיריכם. תוכלו להדפיס על אבני בזלת, קריסטלים, פאזלים, קנבס, כוסות, מחזיקי מפתחות ועוד הרבה דברים אחרים. למעשה מדובר כל כך מפותח כיום שבטוח תמצאו מתנה מקורית שניתן להדפיס עליה תמונה אחת או יותר ולהפוך את זה למתנה ייחודית.

המרוץ למיליון

ארגנו ליקירים שלכם משחק המרוץ למיליון נושא פרסים. הכינו מראש כמה מעטפות עם משימות/חידות, שכל פתרון מוביל למקום אחר (כדאי להיות ניידים עם רכב לפעילות כזו) וכך לחלק מספר פרסים קטנים תוך כדי הפעילות או לחילופין לתת פרס גדול עם סיום הפעילות.

סדנה של יום אחד

מחפשים מתנה מקורית? קחו את היקירים שלכם ליום מיוחד בסדנא מפנקת. קצת פעילות משותפת לא מזיקה לאף אחד. סדנאות של שוקולד, פיסול, אומנות ודברים נוספים יכולים להיות מתנה מקורית ומיוחדת.

הקליטו שיר

אם יש לכם את היכולת לכתוב שיר, גם אם הוא לא ברמה הכי גבוהה, תוכלו להקליט את השיר עם לחן ומילים משלכם ולהכין מתנה מדליקה ומיוחדת. במידה ואתם חוששים שמה שתכינו לבד לא יראה מקצועי מספיק תוכלו להיעזר בחברה לעריכת ווידיאו שתערוך לכם קליפ ותעזור לכם עם הצילומים, או לחברת הקלטות שתוכל לעזור לכם להקליט את השיר בתוך סטודיו.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דגשים לבחירת טבעות יהלומים
במידה ואתם רוצים לבחור בטבעת יהלומים שתוכל לענות על הציפיות של בת הזוג שלכם ולהפתיע אותה לטובה, יהיה...
קרא עוד »
דצמ 21, 2016
צמיד עם חריטה
צמידים עם חריטה הם דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך. בין אם זה מסר מיוחד, ציטוט משמעותי או שם של אדם...
קרא עוד »
מרץ 19, 2023
חדרי בריחה – לחגוג בדרך ייחודית
אם אתם מחפשים רעיונות לבילוי מדליק, כזה אשר יכול להתאים לפעילות גיבוש או רעיונות ליום הולדת למבוגרים,...
קרא עוד »
ינו 30, 2017