אלטרנטיבה לריהוט

אלטרנטיבה לריהוט

ריהוט אלטרנטיבי לאירועים הוא סוג מיוחד של ריהוט שעוזר לכם לצאת מהקופסה, והתוצאה אינה מאחרת לבוא. לא עובר יום ואתם קוצרים מחמאות מכל משתתפי הכנס שהרגישו נוח כל כך באירוע שלכם. כך שאם אתם מעוניינים לכבוש את לבם של משתתפי האירוע, אינכם חייבים לעשות זאת בעזרת נאום חוצב להבות. הריהוט ידבר בעד עצמו.

מהו ריהוט אלטרנטיבי

בקטגוריית ריהוט אלטרנטיבי לאירועים נכנסים אמצעי ריהוט בלתי שגרתיים. לא מדובר בכיסאות והשולחנות הסטנדרטיים (שאפשר להזמין על הדרך), אלא ברהיטים מעוצבים, מודרניים, מקוריים ונוחים. ריהוט שכזה מתאים בעיקר לאירועים המתקיימים בטבע – על חוף היום, בגן אירועים או במתחם כנסים רחב. מבין הריהוט הנפוץ ביותר אפשר להזכיר מחצלות, פופים, פינות זולה, פינות ישיבה מעוצבות, ספסלי עץ המעוטרים בכריות ועוד.

כל היתרונות שבהשכרת ריהוט מחברה מקצועית

כאשר אתם מארגנים כנס, תערוכה או אירוע, זכרו שאתם לא לבד. חברה מקצועית להשכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים מסייעת לכם בארגון האירוע הייחודי שלכם. למעשה, אתם יכולים להפיק יתרונות משמעותיים מהשכרת הציוד הדרוש לכם:

  • אינכם תלויים בחברת הפקה – ישנם בעלי עסקים הפונים לחברות הפקות שיעזרו להם להפיק את האירוע שלכם. חברות אלה גובות תשלום לא רק על השירות, אלא גם על הציוד שהן מביאות עמן. על ידי השכרת ציוד לאירועים ניתן לחסוך את התשלום לחברות ההפקה, שלא לדבר על כך שאתם יכולים להקים את הציוד בכל מקום שרק תרצו, ללא תלות בחברה חיצונית.
  • מקבלים ייעוץ מקצועי – הצוות המיומן של החברה העוסקת בהשכרת רהיטים מסייע לכם להתאים את הרהיטים לסוג האירוע שלכם. אם יש בכך צורך, הוא מגיע לשטח כדי לבחון אילו פרטים יתאימו לכם בדיוק.
  • ציוד עמיד – מכיוון שריהוט אלטרנטיבי לאירועים נפוץ בעיקר באירועים המתקיימים בחוץ, מדובר בריהוט איכותי שלא נהרס עם הגשם הראשון. כך שגם אם האירוע שלכם "זכה" במעט טפטופי גשם, הריהוט יידע להתמודד עמם.

חברת דה בסט מציעה לכם ריהוט אלטרנטיבי איכותי שיהפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת. תוכלו להזמין את כל סוגי הרהיטים, החל מפופים צבעוניים בודדים ועד לפינות זולה מיוחדות להשכרה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות מיוחדות לגבר –מה אפשר לקנות לגבר שחושב שיש לו הכל?
מרילין מונרו אמרה פעם, שתכשיטים הם ידידה הטובים של האישה. כל גבר יודע, שיש מספר מתנות שבת זוגתו תשמח...
קרא עוד »
מאי 23, 2017
עמדת שזירת פרחים בחתונה
דוכן פרחים לאירועים ועמדת שזירת פרחים מתאימים לכול סוגי האירועים: אירועי חתונה, בת מצווה, ימי הולדת,...
קרא עוד »
ספט 05, 2016
מתנות שהופכות את האישה לשמחה יותר
הרצון לגרום לאדם שאיתו אנחנו חיים להיות מאושר הוא רצון שמאחד את כולנו, כי מי לא היה רוצה לראות את...
קרא עוד »
ינו 21, 2015