תסרוקות ערב הטרנדים הלוהטים ב 2018

תסרוקות ערב

תסרוקות ערב הפכו לטרנדיות במיוחד בשנים האחרונות, כאשר שנת 2018 נחשבת לאחת השנים המעניינות ביותר בתחום. אם בעבר רק כלות התהדרו בתסרוקות ייחודיות ומיוחדות, הרי שהיום כל אחת שיש לה אירוע מיוחד או סתם רצון להיראות מעניינת ומיוחדת יותר, בוחרת להגיע למעצב שיער כדי שיסדר לה תסרוקת ערב מהסרטים. אם בעבר היה מדובר על תסרוקות עמוסות לעייפה בספריי חזק לשיער, מוס וחומר מעצב, הרי שבשנת 2018 מדובר יותר במראה טבעי ונקי יותר. הגישה של היום גורסת שיש צורך בתסרוקות שמעבירות את המסר הברור – ככה קמתי הבוקר, בכלל לא השקעתי בזה. מדובר על תסרוקות בקו טבעי כמובן, המחזקות את המראה המרושל. נשים בעלות שיער ארוך יותר, נהנות מעיצוב שיער אסוף או אסוף למחצה, המעניק מראה מחמיא בצורה מאוד לא מאומצת. נשים בעלות שיער קצר יותר, נהנות ממראה שיער פרוע ו"מלוכלך" יותר.

תסרוקות ערב 2018 – כדאי להיות מעודכנים

כאמור, השנה האחרונה מאופיינת בגישה קלילה יותר ופחות מתאמצת, המחזקת את המראה הטבעי. אין צורך בהחלקות שיער מעייפות ומייגעות, היות והשנה כל אחת תראה מושלמת עם השיער הטבעי שלה. גם נשים בעלות שיער גלי, מקורזל או מנופח, יכולות להיראות נפלא במראה הטבעי שלהן. השנה שולט חזק המראה של "הרגע יצאתי מהים" לצד המראה של "ככה קמתי הבוקר". כמו כן, ניתן לראות גם באתר https://www.davisbitton.com וגם ברחוב תסרוקות מלכותיות יותר המשלבות מגוון רחב של צמות בגדלים שונים וסגנונות ייחודיים. מעצב שיער מוכשר ידע כמובן להתאים לכל אחת את התסרוקת האידיאלית עבורה, בהתאם למבנה הפנים שלה, סגנון האירוע שלה והטעם האישי שלה. ניתן לשדרג את התסרוקות השונות באמצעות שילוב של פרחים קטנים או גדולים , תכשיטים מיוחדים או נזרים עדינים ומרהיבים ביופיים.

לסיכום, תסרוקות ערב בשנת 2018 מגיעות בעיקר במראה טבעי ולא מתאמץ. מעבר לסידור השיער הטבעי והרגוע יותר, מדובר גם על בחירה בצבעי שיער טבעיים יותר, כמו חום, דבש, קרמל וכדומה. מומלץ לצבוע את השיער כשבוע לפני האירוע, על מנת להעניק לשיער את הצבע הטבעי ביותר. ניתן כמובן לשלב גם תוספות שיער, לצורך השלמת המראה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקת אירועים בדרום הארץ – ונקודה חשובה על צילום
יש המון דברים שאפשר להגיד על הפקת אירועים בדרום הארץ, אבל הדבר העיקרי שאפשר להגיד הוא שיש הבדל גדול...
קרא עוד »
פבר 11, 2019
כל הסיבות לתת שובר בישול כמתנה
כולנו מכירים לפחות בנאדם אחד כזה - מישהו שכשרון הבישול טמון בו כבר זמן רב ורק מת להתפרץ החוצה. זה שתמיד...
קרא עוד »
אוק 16, 2015
5 טיפים לבחירת מתנות מדהימות לעובדים לפורים!
התחלתם להתכונן לקראת פורים, הכנת משלוחי מנות לעובדים לטקס במשרד, וכעת אתם חושבים איך לבחור מתנות...
קרא עוד »
אוק 17, 2021