שוברי מתנה – עדין מעניקים דברים כאלה?

שוברי מתנה

כל עסק צריך לחשוב קודם כל על השאלה כיצד הוא מעסיק את העובדים הטובים ביותר. ככל שהעובדים בעסק יהיו יותר טובים כך העסק יצליח להתגבר על המתחרים, להשיג יותר לקוחות, לפתח מוצרים יותר מתקדמים, להגיע להצלחות גדולות יותר ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. פעמים רבות מנהלים טועים לחשוב שבכדי להעסיק את העובדים הטובים ביותר הם צריכים להשקיע משאבים במשכורות של העובדים. אז נכון יש משמעות גדולה למשכורת שאתם נותנים לעובדים אך זה ממש לא כל הסיפור. כך לדוגמא עובדים רבים מצפים פרט למשכורת לקבל גם תשורה נאה בחגים וכאן נכנסים לתמונה שוברי מתנה. עובד אשר מקבל שוברי מתנה מושקעים יהיה עובד הרבה יותר שמח וזה אומר כי המוטיבציה שלו תהיה הרבה יותר גדולה והוא יבצע עבודה הרבה יותר איכותית וזהו משהו שכל מנהל צריך לקחת בחשבון.

מדוע חשוב להזמין את השוברים מחברה גדולה?

אך בכדי להבטיח כי העובד יהיה מרוצה מן השוברים אנחנו חייבים להבטיח כי הם יהיו ברמה הגבוהה ביותר. כאשר אנחנו מדברים על שוברים יש לזכור כי יש שני דברים אשר משפיעים על האיכות שלהם. קודם כל יש לבחון את השווי של השוברים בחנויות ולוודא כי הוא תואם את השווי שמופיע על השובר. שנית כל, אנחנו צריכים להבטיח כי השובר תקף בכמה שיותר רשתות וזאת בכדי להבטיח כי אפשר לעשות בו שימוש במקומות רבים. אם השובר תקף לשלושה מקומות או לחמישה אזי ברור כי הוא יאכזב מאוד את העובדים וכך אתם תשיגו את האפקט ההפוך כאשר תתנו את השובר לעובדים.

מדוע יש לשים דגש על המחיר של השוברים?

העובדה כי אנחנו צריכים לתת לעובדים שלנו את השוברים הטובים ביותר לא אומרת כי אנחנו צריכים להתפשר על המחיר של השוברים. אתם צריכים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה כמה עולה השובר לעסק ועליכם לנסות ולהוזיל ככל הניתן את העלויות מבלי לפגוע ברמת השוברים וכך תאזנו בין הדברים ותבטיחו כי העובדים שלכם ייהנו ואתם לא תפשטו את הרגל בגלל זה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רוצה לקנות לבעלך יאכטה ליום הולדת? יש כמה דברים שאת חייבת לדעת 
בעלך האהוב חוגג חמישים ממש עוד כמה חודשים ואת מנסה לבחור את המתנה הכי מיוחדת שתוכלי לקנות לו? הכסף...
קרא עוד »
פבר 12, 2020
מתנות לראש השנה – חושבים חכם
מציאתן של מתנות לראש השנה זהו דבר שיכול להיות די מורכב. הרי ישנן לא מעט אופציות שונות שיהיה ניתן לקחת...
קרא עוד »
ספט 18, 2018
אביזרים למסיבת רווקות
המרכיבים של מסיבה רווקות מוצלחת הם חבורת חוגגות שמצוידות באנרגיות הנכונות, מוזיקה מקפיצה, אלכוהול...
קרא עוד »
מרץ 14, 2017