בר מתוקים לבר מצווה – חיוך מתוק במסיבה

בר מתוקים לבר מצווה

השולחן שלנו יקח את כל ההצגה, תאמינו או לא. בר מתוקים לבר מצווה עושה את המסיבה אלגנטית ומתוקה, תרתי משמע. הילדים יגיבו מיד אל שפע הפירות והממתקים שמונחים בעיצוב מושלם ומפתה על השולחן. פסים ארוכים של סוכריות גומי גולשים משפתי קערה ומזכירים פרחים גדולים, או מרשמלו צבעוני בשיפודים שהם זר של מתיקות ואפילו הבנים ישמחו בגוונים של ורוד ולבן, אבל רק במקרה של מרשמלו, כן?

מגשי פירות – מתיקות ובריאות במגש אחד

פירות חתוכים על שיפוד בצבעוניות מפתה, רק לקחת ולאכול. הפירות הם טריים ולכן מותאמים לעונה. אפרסק אביבי ליד אגס ובעונה אחרת התפוז הכתום ליד השזיף הסגול. האפרסק האביבי הוא ברכה לחוגגים, שתמיד יהיו לחייהם וורודות, למרות שהם בנים, פשוט כתוצאה של בריאות. חגיגת בר מצווה עם בר מתוקים היא שילוב מנצח של עיצוב עם איחולים. בר מתוקים לבר מצווה יבטיח לכם שהאורחים הצעירים יתמלאו בחיוכים מתוקים ומרעננים, כמו שרק מגשי פירות יכולים ליצור. השולחנות מוארים בתאורת לדים והכל זורח במראה יוקרתי .

בר מתוקים לבר מצווה כולל מפל שוקולד, כן, כן, מפל, בשני גוונים, חום ולבן. מפל השוקולד הוא חם והוא בצבע אחיד, או חום או לבן. אפשר להוסיף מאפינס קטנים ולטבול אותם במפל, תאווה לעיניים וחגיגה לחניכיים. ואם כבר במטוגנים מדובר אז יש לנו גם סופגניות. אנחנו מכינים אותן ואין צורך להתאמץ במטבח, הכל בא מוכן ומוגש כשהוא מוכן לאכילה.

בר מתוקים לבר מצווה – חגיגה מרעננת ומתוקה

בר מצווה עם מתוקים על הבר הוא חגיגה לעיניים וחגיגה של טעמים. צנצנות מעוצבות מלאות בממתקים, כמו בחנויות של פעם, אולי אתם זוכרים, רק שכאן הצנצנת מעוצבת והממתקים מגוונים. בר מתוקים לבר מצווה הוא דקורטיבי, מרשים, אופנתי ועדיין מקורי. פירות חתוכים ובכל אחד נעוץ קיסם, רק לקחת. לא צריך לחתוך, לא לקלף, רק ליטול וליהנות. כלים מעוצבים ובתוכם עומדים זקופים שיפודים של פירות חתוכים. אדום של אבטיח וכתום של מלון, או אדום של תות וכתום של מנגו, הכל כמובן בהתאם לעונה ובהתאם לחגיגה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים נקיים לפי שעה
במאה ה-15 הכתה את אירופה מגפת דבר אשר לפי ההערכות השמידה בין שליש לחצי מהאנושות. במאות הבאות סבלה...
קרא עוד »
אוג 27, 2018
האם המטבח הכפרי מתאים לכולם?
בעולם העיצוב העכשווי, מטבחים כפריים תופסים חלק נכבד מבחירת העיצוב של בתים ומשפחות בארץ ובעולם....
קרא עוד »
יול 01, 2021
חנות פרחים בצפון
מי לא אוהב פרחים? תמיד יש סיבה לקנות למישהו יקר ואהוב זר פרחים ססגוני, ריחני ומעוצב, לשלוח אליו הביתה,...
קרא עוד »
אוג 12, 2021