סוד המטבח הצרפתי

סוד המטבח הצרפתי

המטבח הצרפתי נחשב ללא ספק לאחד מסוגי המטבחים המושקעים והמיוחדים ביותר. מדובר על מטבח גורמה, אשר מיועד לכל חובבי הקולינריה באשר הם. המטבח הצרפתי מציע מגוון רחב של טעמים מיוחדים, שילובים ייחודיים, מרקמים מעניינים וכמובן חומרי גלם איכותיים וברמה הגבוהה ביותר. מחפשים קייטרינג גורמה יוקרתי? אף שף צרפתי לא יסכים לעבוד עם חומרי גלם זולים ופשוטים, היות והמטבח הצרפתי נועד לטופ שבטופ. סדנת בישול צרפתי יכולה להיות מושלמת לכל מי שנהנה מהמטבח הצרפתי ומעוניין להעמיק את ההיכרות שלו עם טכניקות הבישול השונות. חשוב לציין כי לא מדובר כאן על עוד סדנה ועוד מאכלים, אלא על עולם ומלואו הנסתרים בטכניקות הבישול, העבודה הייחודית עם חומרי הגלם וכמובן העיצוב הסופי של המזון. לא תמצאו כאן ערימות סלט ענקיות או רטבים שמוגשים בבקבוקים לחיצים, אלא מנות מושקעות ומעוצבות למהדרין.

סדנת בישול צרפתי – מה יהיה בה ולמה אסור לוותר עליה?

כאמור, המטבח הצרפתי נחשב לאחד מסוגי המטבחים המעודנים והמיוחדים ביותר בעולם. מדובר על בישול מאוד מדויק, השקעה בפרטים הקטנים ביותר וכמובן שימוש בחומרי גלם איכותיים, טריים ולא מובנים מאליהם. הסדנה תכלול בדרך כלל מנות מסורתיות מהמטבח הצרפתי, מסוג המנות שבהן משתמשים בטכניקות קלאסיות של פעם. טכניקות אלו מועברות משף לשף, דבר שהופך את המנות האלו לכל כך מיוחדות וכל כך יוקרתיות. זוהי בדיוק הסיבה שהבישול הצרפתי נחשב לבישול גורמה, היות והפרטים הקטנים בכל מנה ומנה, הם אלו שהופכים אותה למיוחדת כל כך. ניתן למצוא מנות שונות המאפיינות אזורים שונים בצרפת, כאשר התיבול נעשה בצורה מאוד מחושבת, באמצעות צירים ורטבים בהכנה עצמית.

סדנת בישול צרפתי יכולה להכיל למשל, הכנה של מרק קרם פטריות, גראטן, פילה לברק, טארטלט כרישה וקשקבל ועוד מגוון רחב של מנות צרפתיות שונות. יש לציין כי כל מנה מגיעה עם תוספת הייחודית לה בלבד, כך למשל מרק קרם הפטריות ישתלב נפלא עם סיגר גבינת עזים ושרי קונפטי. הסדנה תכלול לרוב סלט צרפתי מיוחד, כמו למשל סלט תרד, ירקות שורש ותפוחי עץ, מלווה בגבינת רוקפור איכותית ומקושט בפקאן קלוי ברוטב ויניגריט ובלסמי.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צלם מזון להבטחה קולינרית
העולם הקולינרי המוצע בשירותי קייטרינג שונים, במסעדות ובאולמות אירועים, הוא עולם רחב ומגוון, המציע...
קרא עוד »
נוב 16, 2017
מדוע כדאי לשלב מדוע כדאי לשלב מזכרות לבר מצווה באירוע של הבן שלכם? באירוע של הבן שלכם?
להבין פתאום שהבן שלכם גדל ושהינה, אוטוטו הוא מגיע למצוות זו הבנה נפלאה. אתם באמת יכולים לחשוב על משהו...
קרא עוד »
אוק 18, 2017
גרילמן לאירועים
כל מי שמתכנן אירוע מיוחד ומושקע, יודע שיש צורך לשים לב לכל הפרטים הקטנים ביותר. אם בעבר היה מספיק רק...
קרא עוד »
אוג 09, 2020