יום כיף אתגרי לעובדים

ימי גיבוש לעובדים

הרבה חברות כבר מודעות היום לחשיבות של רווחת עובדיהם. מעבר להעלאה בשכר וחלוקת מתנות בחגים, העובדים זקוקים להרגשה שמעריכים אותם ומשקיעים בהם ואחד הדברים שתורמים לכך הכי הרבה הוא ארגון יום כיף לעובדים.

ישנם הרבה סוגים של פעילויות שניתן לכלול ביום כיף לעובדים, אך אין ספק שהאופציות הפופולריות ביותר הן אלה שכוללות פעילויות ספורט ואתגרים גופניים שונים.

אחת המטרות של ארגון יום כיף לעובדים היא לאפשר להם להתאוורר ולצאת מהשגרה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פעילות שמשלבת כיף ואתגר גופני, שכלי ומנטלי. זו הסיבה שימי כיף בסגנון יום ספורט, יום הישרדות, המירוץ למיליון, ספורט מוטורי ועוד הם האופציות המועדפות על ידי מזמיני האירועים.

לפעילויות ספורטיביות יש גם  ערך מיוחד בעיני מנהלי החברות ולא רק בעיני העובדים. פעילויות ספורט אישיות ידועות בתור גורם מעורר מוטיבציה ורצון להצליח ולהתבלט- כך נוצרת אפשרות למנהלי לאתר מבין העובדים דמויות בולטות שלא בהכרח באות לידי ביטוי בתוך השגרה המשרדית השוחקת. על אותו משקל, פעילויות ספורט קבוצתיות עוזרות למנהלים לאתר דמויות מנהיגותיות שסוחפות אחריהן עובדים אחרים.

המידע שנאסף במהלך ימי גיבוש ספורטיביים יכול לשמש את מנהלי החברה בקבלת החלטות בנושאי כח אדם כמו קידום, יצירת צוותים ועוד.

ארגון יום גיבוש ספורטיבי על ידי חברה מקצועית

כאשר רוצים לארגן יום גיבוש לעובדים, כדאי לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום, שיודעת להתאים את ההפקה לקריטריונים שונים כמו תקציב, כמות המשתתפים, הרכב המשתתפים וכמובן יודעת לבחור פעילויות ספורט שיכולות להתאים לקבוצה מגוונת של אנשים.

יום ספורט מקצועי בדרך כלל מחולק לפעילויות אישיות וקבוצתיות, כאשר במרכזו עומד אירוע ספורט תחרותי מרכזי. כמובן שמשלבים בו גם הפסקות וארוחות, רגעי מנוחה ופעילויות גיבוש שונות שהופכות אותו ליום מהנה ומרגיע לעובדים שזקוקים לרענון.

יום ספורט תמיד כולל אלמנטים תחרותיים שמגבירים את המוטיבציה של העובדים וגורמים להם לרצות להצליח ולנצח. נהוג להעניק פרסים מתגמלים במיוחד למנצחים וכן לחלק מתנות ופינוקים לכל מי שלוקח חלק באירוע. בנוסף, נהוג להעניק גם מתנות ממותגות כמו חולצות, תיקים ואביזרים שונים עם לוגו החברה להגברת תחושת השייכות וגאוות היחידה של העובדים.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דגשים להפקת אירועים למיתוג
לא מעט בעלי עסקים מעוניינים להפיק אירוע כלשהו לצורך מיתוג העסק, תוהים כיצד לעשות מיתוג...
קרא עוד »
מרץ 29, 2020
מכונת עשן
מי שזוכר את הקליפים האלמותיים משנות השמונים, זוכר בוודאי את מכונות העשן שפעלו ברגע כשהאמן נכנס...
קרא עוד »
אוג 16, 2017
נעלי כלה – כך תבחרו נכון
בחירת נעלי החתונה שלך, היא אחד החלקים המרגשים ביותר בהכנות לחתונה, בואו נהיה כנים. בין אם את בוחרת...
קרא עוד »
מאי 10, 2022