5 רעיונות לצילומי טראש דה דרס

אתם מאמינים? נגמרה החתונה הנפלאה שחיכיתם לה חודשים! אחרי ההתרגשות הגדולה ואחרי שהתאוששתם מההאנג אובר והנשיקות של הדודה, התפנו גם אתם לטרנד שסחף את העולם ועכשיו את ישראל – טראש דה דרס, או בעברית (פחות מתחרז) הרסו את השמלה שלכם לחלוטין!

הטיפים באדיבות ספייסי צלמים, מהמובילים בישראל בצילומי טראש וחתונות בכלל.

טראש דה דרס. צילום: תומר אלמקייס, ספייסי צלמים

טראש דה דרס. צילום: תומר אלמקייס, ספייסי צלמים

בצילומים הללו, בני הזוג לוקחים חלק בסדרה אמנותית של צילומים בה הם הורסים בצורה מקורית את השמלה, מסורת שהפכה להיות פופולריות במיוחד. הטרנד התחיל עם כלות וחתנים ששיכשכו באוקינוס ובים, טבלו את השמלה בחול והתפלשו בצדפים, הכל כדי להרוס את השמלה בצורה האמנותית ביותר שתצטלם בצורה הטובה ביותר. מעבר לרעיונות הרטובים, זוגות השתכללו ומחפשים כל הזמן רעיונות חדשים ומעניינים,

לפניכם חמש רעיונות מקוריים לצילומי טראש דה דרס:

צילומי פיינטבול: הפכו את הצילומים לתחרות ביניכם וכיף של ממש יחד עם הרס השמלה, מה יותר כיף להוציא את כל האנרגיות בירי כדורים צבעוניים, מלחמת צבע שגם מצטלמת נפלא ונראית בצילומים איכותיים כמו חגיגה של צבע. מעבר לתמונות, אתם נהנים מיום של תחרות ומשחק יחד!

צילומי עוגה: לבזבז אוכל זה אף פעם לא רעיון טוב, במיוחד שהאוכל הוא עוגת שכבות וקומות שנותרה בודדה אחרי האירוע. מרוב השפע של מאכלים וקינוחים באירוע, פעמים רבות העוגה נותרת כמעט שלמה! בארה"ב, שימוש בעוגה כאביזר מתוק וצבעוני נהיה יותר ויותר פופולרי, הפוטנציאל של המשחק בין בני הזוג, המריחה של הקרם והאפקט הכיפי של הלכלוך המסוכר נראה מקסים בתמונות!

צילומי זומבי: יש חובבי זומבי בקהל? נראה שכל בנאדם שני כיום צופה בסדרת זומבי, משתתף במצעדי זומבי אורבניים או ראה לפחות סרט זומבים אחד השנה. מה לגבי לשלב את זה בצילומים קריפיים במיוחד? איפור מגניב, תחפושת שמשלבת נעלי קאובוי והמון כתמי דם מלאכותי יכולים לייצר סדרת טראש דה דרס אימתנית במיוחד. בינינו – גם להתחתן זה די מפחיד, ועברתם את זה!

צילומי יין ושמפנייה: שני סוגי צילומים, אבל שניהם מכילים אלכוהול – סיבה למסיבה! לשני המשקאות יש אפקטים שונים, היין מייצר את האדום הסקסי והדביק, את ההכתמה של הבגדים וצבעוניות מקסימה. השמפנייה מעניקה לנו שוטים של משקה מתפוצץ, מראה יוקרתי וקלאסיקה של השמפנייה המשפריצה מהבקבוק. מתאים במיוחד אם נפגשתם בבר!

צילומי מלחמת כריות: כמה שהתמונות האלה מקסימות – הן נראות כמו פוטושופ מלא עננים ותנועה! קחו את האגרסיות שלכם על כל מי שהבריז לחתונה ופצחו במלחמת כריות! היעזרו בכריות לבנות להשלמת המראה הענני שיתקבל כאשר כל הנוצות ימלאו את החדר ואת הפריים!

צילום: תומר אלמקייס, ספייסי צלמים

צילום: תומר אלמקייס, ספייסי צלמים

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום מגנטים וגם כמה טיפים לצילום אירועים
צילום אירועים הוא לא רק מיומנות מיוחדת שצריך ללמוד, אלא גם דורש הרבה ניסיון. היכולת ליצור זכרונות על...
קרא עוד »
אוק 17, 2014
מה ההבדל בין בר מסורתי לבר אקטיבי לאירועים?
אם יש משהו שלא חוסכים עליו בחתונה הוא כמובן האלכוהול. כאשר מגיעים לחתונה, ישנם לבטים גדולים לבין בר...
קרא עוד »
מרץ 09, 2021
איך לארגן חתונה מהסרטים?
אם תהיו מעוניינים להפוך את החתונה שלכם לחתונה מהחלומות, כזו אשר דומה לחתונות שראיתם רק בטלוויזיה,...
קרא עוד »
נוב 03, 2016