מתנה ליולדת לאירוע בבית או באולם

הריון

כאשר מישהו מקרובינו עורך אירוע ברית או בריתה לרגל הולדת תינוק חדש, תמיד קיימים הלבטים מה להביא כמתנה לאירוע. היום, לא כל משפחה עורכת אירוע רשמי להולדת תינוק חדש. הרבה אנשים מוותרים על אירוע באולם ופשוט מארחים בביתם קבוצה מצומצמת של קרובים וחברים וחוגגים את התוספת החדשה למשפחה. אך גם כאשר עורכים אירוע בבית, כל אורח מביא איתו מתנה ליולדת כדי להעניק את תשומת הלב הראויה.

ההתלבטות הגדולה ביותר כאשר מחפשים מתנה ליולדת, היא האם להעניק מתנה או לתת כסף. כל אחד בוודאי שמח לקבל מתנה כספית, במיוחד בתקופה בה ההוצאות המשפחתיות גדלות לאין שיעור, אך יש משהו פחות אישי במתנה כזו.

לכן הרבה אנשים מעדיפים לחפש מתנה ליולדת מקורית ומיוחדת שתהיה שונה משאר המתנות שיתקבלו באירוע.

כאשר הולכים לאירוע בנערך באולם אירועים או מסעדה, נהוג יותר לתת מתנה כספית, שבדרך כלל אמורה לעזור להורים לממן את עלות האירוע, בדומה לחתונה. אך כאשר האירוע מצומצם ונערך בבית, אפשר ורצוי לחפש מתנה אישית ומיוחדת יותר.

מתנה ליולדת באינטרנט

התחום של מתנות ליולדת התפתח מאוד בשנים האחרונות וניתן למצוא היום שפע של רעיונות ואפשרויות למתנות מיוחדות ומפנקות לאם ולתינוק. את המתנות המיוחדות והמקוריות יותר כדאי לחפש באינטרנט. חנויות מקוונות רבות מתמחות היום בתחום של מתנות לידה. מדובר בדרך כלל בחנויות של מעצבים ומעצבות פרטיים שמכינים פריטים ייחודיים בעבודת יד, שמהווים מתנות שונות לחלוטין מהפריטים הנמכרים ברשתות הגדולות של מוצרי תינוקות. מגוון של פריטים מיוחדים לשימוש התינוק בחודשיו הראשונים נמכרים במארזים מעוצבים ומרהיבים- ביגוד ראשוני, חיתולי טטרה מיוחדים, מגבות, מצעים, צעצועי בד רכים ועוד.

את המתנות בחנויות המקוונות ניתן בדרך כלל לחפש לפי תקציב, לפי מין היילוד ויש גם מתנות מיוחדות לתאומים. הרכישה המקוונת נוחה ביותר ומעניקה ללקוח יד חופשית בבחירת המתנה והתשלום מבלי לצאת מהבית. חנויות אלו מציעות גם משלוח לבית היולדת ואפילו למחלקת היולדות בבית החולים, אך זה כמובן פחות רלוונטי במקרה שמחפשים מתנה לאירוע.

כל יולדת תשמח לקבל מתנה שונה ומיוחדת ובטח תעדיף זאת על פני עוד תו שי לרשת ביגוד לתינוקות שכבר רכשה בה את כל הקולקציה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום והדפסת מגנטים לחתונה – איך למצוא את המחיר המשתלם ביותר?
רוצים להזמין איש מקצוע לצורך צילום והדפסת מגנטים בחתונה שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון! אין ספק כי...
קרא עוד »
מאי 29, 2018
הדפסת הזמנות חתונה בהתאמה אישית – למה זה חשוב?
חתונה היא תמיד אירוע בעל משמעות רבה. כאשר אנחנו מתחתנים ההתרגשות שלנו והשמחה שלנו לא יודעים גבול. כל...
קרא עוד »
אפר 13, 2018
חלב רגיל או אורגני – מה האנשים מעדיפים
חלב אורגני לרוב עולה יותר מחלב רגיל ברוב החנויות. חלק מהצרכנים מאמינים שמסיבות בריאותיות בלבד כדאי...
קרא עוד »
מרץ 02, 2020