אילו הפעלות לימי הולדת "הולכות" היום?

הפעלות ימי הולדת

בעת ארגון יום הולדת לילדים שלכם אחד הדברים שנצטרך לשים עליהם דגש רב הוא הפעלת הילדים. הפעלות לימי הולדת שונות היום משהיו בעבר. אם בעבר האטרקציה בכל יום הולדת הייתה מוסיקה, עוגה ושקית ממתקים, הרי שכיום הילדים אינם מסתפקים בזה ויש הצורך להפעיל אותם בדרכים שונות ויצירתיות.

רעיונות לפעילויות יצירתיות ליום הולדת:

ההפעלות עצמן משתנות בהתאם לגיל הילדים, מיהו הקהל (בנים/בנות/מעורב) והעדפותיהם של ילדי היום הולדת.

אבירים ונסיכות – יום הולדת בסגנון מיוחד שייקח אותנו למסע הרפתקאות לא מעולם הזה. יום בו כל הבנים מתחפשים לאבירים וכל הבנות מתחפשות לאבירות. הבנים עם קסדות לראשיהם, הבנות עם כתרים, כולם מאופרים, רוקדים ושמחים.

יום הולדת הישרדות – אחת מההפעלות היצירתיות יותר לימי הולדת היא להכין קונספט יום הולדת של הישרדות, סדרת הריאליטי האהובה. כל הילדים מתחלקים ל-2 קבוצות שיקבלו משימות שונות. ניתן לחלק את התחרות כפי שרוצים: עם או בלי מודחים. לחלק פרסים לכל הילדים על ההשתתפות, להדליק לפידים, להיכנס לאווירה, לשים מוסיקת ג'ונגלים ברקע ועוד.

יום ספורט:

ילדים רבים, בעיקר בנים, אוהבים פעילויות ספורטיביות. יום הולדת מלא בהפעלות ספורטיביות (ריצה, זריקת כדור, בעיטת כדור לשער, קליעה למטרה ועוד) יהיה יום הולדת מוצלח למדי. כל מה שצריך לעשות הוא להכין כמה ביתנים ופעילויות ספורטיביות מגניבות, לחלק לאנשים כרטיסים להשתתפות ולדאוג לחברי משפחה או הורים נוספים שיסייעו בהפעלת הביתנים.

הפעלות נוספות ליום הולדת:

כמו אלה שהצגנו עד עתה, תוכלו להכין הפעלה יצירתית ליום ההולדת לכל סדרת טלוויזיה אהובה או נושא מעניין שהילדים עשויים להתחבר אליו: יום הולדת דרדסים, יום הולדת ששטוס, יום הולדת פיראטים, יום הולדת קוסמים ומכשפות ועוד.

איך לעשות הפעלות לימי הולדת בעצמכם?

הפעלות לימי הולדת הם בסך הכול דבר פשוט. לעתים נרצה לקרוא למפעיל מקצועי ולעתים נרצה להפעיל את הילדים בעצמנו. אם תרצו להפעיל את הילדים בעצמכם ביום ההולדת, תוכלו להכין להם פינות יצירה, פעילויות מים, משחק חבילה עוברת, בינגו, תחרויות בלונים, סדנא להכנת כדורי שוקולד, כיסאות מוסיקליים ועוד.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי לנו לקנות טרמפולינה לילדים?
הילדים שלנו הם מקור האושר בחיים שלנו. כאשר אנחנו מביאים ילדים אנחנו מאושרים מאוד. למעשה גידול ילדים...
קרא עוד »
ינו 18, 2016
בחירת בגדי נשים לאירועים משפחתיים
אם קניית בגדים ליום יום היא הנאה עבורך, בחירת בגד לאירוע מיוחד היא מסיבה אמיתית....
קרא עוד »
יול 23, 2015
לאן יוצאים ביום שישי הקרוב?
יום שישי מוקדש עבור רוב האנשים לזמן איכות עם החברים, המשפחה וכמובן בני או בנות הזוג. ישנם אנשים שנוטים...
קרא עוד »
פבר 02, 2019