הזמנת מגשי אירוח לאירועים

מגשי אירוח לאירועים

חגיגות, מסיבות ומפגשים זה כיף גדול! הזדמנות לשמוח, לציין עבורנו משהו חשוב או פשוט לבלות עוד ערב מהנה עם מכרים ואהובים. כל ילד יודע שאין חגיגה בלי עוגה ובמילים אחרות- אין חגיגה בלי המרכיב הקולינרי, הכיבוד! 

זה לא משנה אם אתם מתכננים את חגיגת יום ההולדת לילדכם, מסיבת רווקות, ערב גיבוש לעובדים, חגיגת חינה, מפגש משפחתי או מסיבת חנוכת בית, בין ההכנות הרבות שיש לכם מסביב, הכיבוד הוא גורם מרכזי שלבטח מעסיק אתכם. לאור העובדה שרף האירוח והציפיות הסטנדרטיות של האורחים ביחס לתפריט הצפוי עלו עם השנים, בטח שאלתם את עצמכם מה יהיה הקו הקולינרי של האיוונט שלכם?

אפשרות אחת היא כמובן להשתלט על המטבח ולהכין כל מה שידכם טובה בו ולהגיש בטאצ' אישי, אפשרות נוספת היא לבקש מהאורחים להביא את הכיבוד בעצמם סטייל: "כיבוד חברתי" והאפשרות השלישית- להשאיר את שטיפת הכלים מחוץ לאירוע שלכם, להזמין מגשי אירוח מפנקים, ליהנות בעצמכם כאחד האורחים ולקצור מחמאות על אירוח יוצא דופן. הזמנת מגשי אירוח זו דרך מצוינת ויעילה להוריד מעצמכם דאגה אחת חשובה ולהיות פנויים לשאר הסידורים והארגונים שעוד מצפים לכם.

כיום קיימות בשוק חברות רבות שמתמחות בהכנת מטעמים עשירים ומציעות להגיש אותם במגשי אירוח מכובדים ומעוררי תיאבון. החברות הללו מציעות מגשי כיבוד מחומרי גלם טריים ואיכותיים ודואגים להכנה, לאריזה, לאספקה ולהגשה במועד בו תסכמו איתם מראש. יש אינספור הצעות למגשי אירוח מרעננים, יצירתיים וטעימים שיכולים להתאים למגוון אירועים, הנה כמה רעיונות:

  • פלטת ירקות טריים, מגוון סלטים ומטבלים, שיפודי אנטיפסטי
  • מגשי סושי או טורטיות סושי
  • מגשי גבינות ופינגר פוד
  • מגשי כריכונים, סנדוויצ'ים וטורטיות
  • מגשי פסטות, קישים, פוקאצ'ות ופשטידות
  • מגשי פירות
  • מגשי מאפים וקינוחים

המחירים משתנים בהתאם לכמות המטעמים וסוגי המגשים שתזמינו מהחברה. האספקה לרוב תהיה תוך 24 שעות לכל חלקי הארץ ותוכלו לקבל גם כלי אוכל חד פעמיים ומפיות. כאמור כיום בשוק קיימות מגוון חברות שמציעות את השירות בהכנת מגשי אירוח מיוחדים ומפנקים במיוחד עבורכם, ולכם נשאר רק להכיר אותן. חברה מומלצת בעלת ניסיון רב בתחום זה היא סנדוויץ' בר- החברה מתמחה בהכנת סנדווצ'ים, סלטים ומגשי אירוח שמתאימים לכל אירוע.  החברה קיימת משנת 2003 ומספקת שירותים ברחבי הארץ ולכל סוג אירוע. את האוכל מכינים מחומרי גלם איכותיים וטריים בהתאם לרצונותיכם וצרכיכם. החברה בעלת תעודת כשרות ותחת פיקוח משרד הבריאות.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות מעוצבות – כיצד אפשר למצוא רעיונות מקוריים?
אחת מהדרכים המקובלות והטבעיות להביע אהבה, הינה באמצעות הענקת מתנה אישית, כאשר המתנה אותה מעניקים:...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018
אולם אירועים בירושלים
אולם אירועים הוא מקום נהדר לערוך בו אירוע פרטי או עסקי. מי שמתגורר בירושלים, אוהב את העיר או מכל סיבה...
קרא עוד »
ינו 16, 2017
חשיבות של גיבוי בענן לעסקים בתחום האירועים
טכנולוגיית אחסון בענן היא טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, ובה המידע שבעסק נשמר בשרתים גדולים של חברות ענק,...
קרא עוד »
ינו 16, 2017