כיצד בוחרים נכון מתנות לאירועים?

מתנות לאורחים

מתנות – קל לקבל, מאתגר לבחור

מעת לעת חשוב לעצור לרגע ולהעריך את האנשים החשובים שבחיינו. הרי כולנו אוהבים שנזכרים בנו ומעריכים את נוכחותנו. ומהי הדרך הטובה ביותר להביע את הערכתנו לאדם יקר ממתנה איכותית? אולם, כמו שאנחנו לא אוהבים לקבל הודעת שרשרת סתמית כברכת חג, כך מתנה סתמית וגנרית שניכר שלא הושקעה בה טיפת מחשבה עלולה לשדר את המסר הלא נכון: מקבל או מקבלת המתנה אינם חשובים לנו מספיק בכדי שנשקיע זמן או מאמץ במתנה. אין זמן טוב יותר להשקיע במתנה מאשר אירוע – דוגמת שמחה משפחתית.

אך לעיתים, גם אם נשקיע מחשבה מרובה בכדי למצוא את המתנות הנכונות לאורחים נתקשה לשלב בין רצונותינו הסותרים, ואפילו נבצע טעות נפוצה ונתמקד בבחירת מתנות שאנו היינו רוצים לקבל, במקום באלו שאנחנו צריכים לתת. בכדי להימנע מכך הכנו עבורכם מספר טיפים לגבי בחירת המתנות לאורחים באירוע שאתם מנחים.

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על מתנות לאורחים?

המתנות לאורחים שלכם אמורות לייצג את המחשבה היצירתית והחשיבות שהענקתם לנושא. בנוסף, על סוג המתנה שתבחרו להמשיך ולשמש את האורחים שלכם גם בתום האירוע. הבחירה הנכונה של מתנות לאורחים אף יביעו את הערכתם על נוכחותם באירוע. על כן, בעת אנו ניגשים לבחירת המתנות לאורחים ראוי להקדיש מחשבה על סוג האירוע ועל הרושם שאנו רוצים להשאיר לאורחים ממנו.

באירוע משפחתי מצומצם או בשמחה מרכזית בחיינו (חתונה או בר מצווה) נשתדל להעניק לאורחים את המתנה האישית והמושקעת ביותר, דוגמת ספר תהילים מהודר (אשר בהחלט יכול להכיל הקדשה) או סידור תפילה – מתנה שתמשיך להעניק לאנשים הקרובים לנו תוכן עמוק ומתמשך. אירועים גדולים יותר מבחינת כמות המוזמנים לא פוטרים אותנו מהשקעה ומאמץ בבחירת המתנות לאורחים, אלא באופן טבעי מקובל על כל הצדדים שהמתנות לאורחים – איכותיות כשלעצמן, יישארו בממדים מצומצמים יותר. אם התקציב בבחירת המתנה מצומצם בהתחשב בכמות האורחים הגדולה, מוטב שנבחר בפריטים יוקרתיים פחות – דוגמת ספר מנחה וערבית או זמירות לשבת.

אם כן, למדנו שבבחירת מתנות לאורחים יש מספר דברים שחשוב לקחת לתשומת ליבנו: סוג האירוע – האם זו חתונה, בר מצווה או מפגש משפחתי מצומצם. קרבת האורחים המוזמנים ומספרם – האם מגיעים לאירוע שלנו קרובי משפחה וחברים קרובים או גם אורחים אשר קרבתם לחיינו איננה כה גדולה. ולבסוף, מהו הערך המוסף שהמתנה מבקשת לשדר ולהעניק בחזרה לחייהם של אורחינו.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סרט תדמית לעסקים – מי צריך את זה?
באופן טבעי, כל בעל מקצוע, כל בעל עסק, גדול או קטן, בוחרים להשתמש בכל אופציה לפרסום ושיווק, על מנת לייצר...
קרא עוד »
אפר 02, 2022
צימרים בצפון לזוגות – טיפים לתכנון חופשה זוגית
חופשה זוגית היא הכרח לכל זוג. כל זוג צריך הזדמנות להתאוורר ולשנות את האווירה של חיי השגרה. חיי השגרה...
קרא עוד »
מרץ 18, 2018
טבעות אירוסין יוקרתיות
טבעת אירוסין יוקרתית מגיעה בדרך כלל עם יהלום אחד גדול במרכז, בסגנון טבעת סוליטר, או שילוב של יהלום אחד...
קרא עוד »
יונ 23, 2021