3 סיבות להזמין נגן סקסופון לחתונה

נגן סקסופון לאירועים

עולם החתונות שהתפתח מאוד עם השנים האחרונות גדלה חשיבותה של המוזיקה בחתונה גם באירועים הקטנים וגם בגדולים.

בשל כך עשויה להוסיף לזוג כאבי ראש והתלבטויות רבות. ההתלבטות לגבי אמן וסגנון המוזיקה הרצוי והמתאים אלו מהנושאים הראשונים שחושבים עליו. הזוג הופך מבולבל יותר ומתקשה לבחור בין כול העולמות. אנחנו פה כדי לעשות לכם את החיים קלים יותר ואת החתונה מרגשת, רומנטית ועצומה יותר.

הסיבות להביא נגן סקסופון לחתונה הן רבות אך אספנו לכם את ה-3 סיבות העיקריות בכדי להגשים לכם את החתונה שתיזכר לטובה, תהפוך את ההתלבטות למוזיקה הרצויה לקלה יותר ותרגש את האורחים ואתכם כמובן.

  1.  כלי הסקסופון מוכר ככלי רומנטי, אמיתי מרגש, מעצים, ויכול לנגן כל מנגינה שתרצו. הסקסופון מתאים לסגנונות רבים, מוסיף המון  ונמצא בתפקיד מרכזי. הסקסופון משתלב במוזיקה כמו המזרחית והים תיכונית, מוזיקה חסידית, ג'אז כמובן, בלוז, פופ ואפילו רוק.
  2. נגן הסקסופון בשל היותו כלי "נייד", הוא יכול להסתובב בין האורחים, ברחבה בזמן ריקוד הסלואו המרגש ואפילו ילווה אתכם בחופה!. הכלי מוגבר באמצעות מיקרופון שנכנס לתוך חלל צווארו. בהשוואה לכלים אחרים או איש הדיג'יי שמצריכים הגברה, סאונד ומלא כאבי ראש, איש הסקסופון יכול בקלות להישמע ברקע להנעים את האורחים בקבלת הפנים, ללוות אתכם ברגע המרגש בדרך לשבירת הכוס ולהפיק צלילים שיזכרו לכם להרבה זמן. לא רק, הרכבים מוזיקליים ובעיקר הדיג'יי, מצריכים בדר"כ השכרת איש סאונדמן שיפעל לאורך כל החתונה.
  3. הסיבה האחרונה שכדאי להזמין נגן סקסופון לחתונה היא מהסיבה הפשוטה שרוב החתונות מתחילות ומסתיימות עם איש הדיג'יי, עם מוזיקה שחוזרת על עצמה בכל חתונה, מההתחלה בקבלת הפנים עד הסוף ברחבת הריקודים הצפופה. בכך שתביאו את נגן הסקסופון תייצרו לכם חתונה מיוחדת, מקורית ושונה בהרבה מרוב החתונות המתקיימות. החתונה שלכם תיזכר הרבה יותר.

כל זוג היה רוצה לגרום למשפחה, לאנשים העובדים איתם, להורים של בן/בת זוגתו ובעצם לכול האורחים להיות מורשמים ומופתעים מכל הפרטים הקטנים והגדולים של החתונה. לכלה החשיבות הרומנטית של האירוע הוא לפעמים גם יותר משמעותי מהשמלה עצמה ושהכול יהיה מושלם. דיג'יי זה כבר "פאסה", מוזיקת רקע המגיעה מממערכת הסאונד של האולם אירועים כבר מזמן נשכח, אבל הסקסופון המציג אולד פאשן, אהבה קלאסית וההופעה החיה שינגן לזוג ולאורחים לכל אורך שלבי האירוע, יגרום לריגוש בין כל הסובבים ואולי אפילו דמעה בעיניה של חמותו של הכלה.

קיראו גם – אקורדיוניסט לאירועים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול לדרום קוריאה – פריחת הדובדבן הקוריאני
דרום קוריאה היא אחד המקומות המרתקים ביותר בעולם. זוהי מדינה של טבע מרהיב, תרבות מסורתית וחדשנות....
קרא עוד »
ינו 29, 2019
היתרונות של גני אירועים במרכז בחיק הטבע
כל מי שחיפש אי פעם גן אירועים במרכז הארץ כדי לערוך בו אירוע – בין אם חתונה, בין אם בר/בת מצווה, בין אם...
קרא עוד »
אוג 03, 2016
שמלות כלה וינטאג' בכל הסגנונות
שמלות כלה וינטאג' הינן שמלות אלגנטיות ומיוחדות, שמגיעות במגוון של סגנונות מחמיאים. שמלות הוינטאג'...
קרא עוד »
יונ 19, 2017