מתנות מושלמות לגיוס

שעון גברים

הבן האהוב שלכם עומד להתגייס ואתם כהורים הנרגשים, מוצאים את עצמכם שוברים את הראש בחיפושים אחרי מתנת הגיוס האולטימטיבית.

בכל זאת מדובר בנער צעיר (שתמיד יהיה ילד בשבילכם) שהולך להפוך בין רגע לחייל אחראי ורציני אשר משרת את המדינה שלו – ואירוע חשוב כזה, מחייב את המתנה המושלמת ולא פחות מכך.

אז רוב הסיכויים שתחפשו מתנה אשר תשמש את המתגייס במסגרת שירותו הצבאי – בכל זאת, שם הוא הולך לבלות את הרוב המוחלט של זמנו בשלושת השנים הקרובות. אז אין ספק שמתנה אשר תקל עליו ותשמש אותו בתקופה הזאת תהיה אידיאלית. העניין הוא שקצת קשה לשים את האצבע על איזו מתנה זאת תהיה – אז בדיוק בשביל זה החלטנו לרשום עבורכם 3 אפשרויות אטרקטיביות למתנות גיוס איכותיות.

תיק טיולים גדול ונוח

כל חייל צריך תיק גב איכותי בנפח גדול, אשר ישמש אותו לנשיאת הדברים מהבית לבסיס וכמובן גם להפך. מכיוון שבמקרים רבים התיק הזה יכיל תכולה כבדה במיוחד – ואתם כהורים, דואגים ורוצים רק את הטוב ביותר עבור הגב של הבן שלכם – חשוב לוודא שאתם רוכשים תיק אורתופדי, בגודל המתאים, אשר יהיה עבורו נוח לנשיאה. ניתן למצוא מגוון רחב של תיקי גב איכותיים של מותגים בעלי שם בתחום – וכאשר מדובר בתיק עבור חייל (ועל את כמה וכמה כשמדובר בבן היקר והאהוב שלכם), כדאי לא לעשות פשרות ולבחור עבורו בטוב ביותר. מי יודע, אולי אותו התיק ישמש אותו גם לאחר שישתחרר לטיול הגדול של אחרי הצבא.

שעון יד עמיד ואיכותי

שגרת החייל שונה בצורה משמעותית מהשגרה של תיכוניסט מתבגר. בצבא, לזמן פתאום יש ערך אחר וכל חייל צריך ללמוד לדייק בזמנים ולסגל את המשמעת הצבאית. כחלק מכך, שעון יד איכותי בהחלט יכול להוות כמתנה שימושית ומוצלחת עבור המתגייס. כל מי שמחפש שעוני גברים כמתנה, עתיד למצוא מגוון רחב של אפשרויות ובין היתר גם שעונים אשר מיועדים באופן פרטני עבור חיילים. מדובר בשעוני יד איכותיים, נוחים, חסינים נגד מים ונגד מפגעים אחרים – וכמובן, גם מעוצבים ומתאימים עבור בחורים צעירים.

סכין רב תכליתית

אז נכון שהדבר האחרון שהייתם קונים לילד שלכם ליום הולדת 17 הוא סכין רב תכליתית. אבל הילד שלכם כבר בן 18 או יותר והוא כבר לא ממש ילד, הוא בדרך להיות חייל. סכין רב תכליתית יכולה לשמש אותו רבות בצבא – ובעיקר אם הוא מתגייס לאחד מחילות השדה והולך להיות חייל קרבי. הסכין תשמש אותו לשפצור של אלמנטים שונים ולפעילויות שונות בשטח. מהסיבה הזאת, אם החלטתם לרכוש סכין כמתנת גיוס, חשוב שתבחרו בסכין איכותית, הכוללת כמה שיותר פונקציות שימושיות – בחנויות למטיילים ניתן למצוא סכינים ואולרים אשר מתאימים באופן פרטני לצרכיהם של החיילים.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דגשים לבחירת טבעות יהלומים
במידה ואתם רוצים לבחור בטבעת יהלומים שתוכל לענות על הציפיות של בת הזוג שלכם ולהפתיע אותה לטובה, יהיה...
קרא עוד »
דצמ 21, 2016
הכירו את הלהטוטנים של איתמר שחקנים
מופיע קרקס שהחלו את דרכם ברומא העתיקה, אשר כללו מופעי קרבות, מופעי רכיבה, מרוצי סוסים, התגוששות ושילוב...
קרא עוד »
נוב 11, 2018
הכירו את מיסתורי חדרי בריחה בראשון לציון
אם אתם מחפשים בילוי מהנה וכיפי במיוחד עם חברים, משפחה ואפילו עם הילדים – אתם מוכרחים לנסות את המשחק...
קרא עוד »
פבר 19, 2019