דגשים לבחירת שמלת כלה

צילום חתונות

בחירת שמלת כלה הוא הרגע המרגש והכיפי בארגון חתונה. אך לצד הריגוש קיימים לפעמים קשיים רבים במציאת השמלה, בין אם מדובר בחוסר יכולת לבחור בין שלל דגמים, במחירים יקרים מידי, או באי וודאות לגבי התאמת שמלת הכלה לגזרתך ולאירוע. אז מהם הדגשים לבחירת שמלת כלה שיהפכו את התהליך לקל יותר עבורך? הכל בהמשך. בעבר דיברנו על בחירת מעצבי שמלות כלה, היום נתמקד על השמלות עצמן.

החליטי באיזה דרך את רוכשת את השמלה – לכלות ישנן כמה אופציות לבחירת שמלה כלה ביניהן: שמלת כלה ממעצב/ת, תפירת שמלת כלה אצל תופרת, או קניית שמלת כלה מיד שניה או מחנויות המציעות שמלות כלה מוכנות.

בבחירת השמלה, חשבי על אופייך ועל גופך, והביני איזה בחירה תתאים לך מכל. למשל, אם מבנה גופך מעט מלא, חשוב לרכוש את שמלת הכלה ממעצב או מעצבת שיוכלו לבצע התאמות לגופך עם שמלה קיימת. אם מבנה גופך מעוצב 'לפי הספר', תוכלי לבצע רכישה של שמלה מוכנה, אך קחי בחשבון שגם ברכישה מסוג זה צריך לבצע התאמות ותיקונים למראה מושלם. בקולקציית שמלות כלה 2015 של שבי וישראל, ניתן להתרשם מכמה דגמים מאד יפים.

התאימי את השמלה לגזרתך ואופייך – נכון. בכל הנוגע לדגמים וגזרות של שמלות כלה ניתן היום למצוא שלל של שמלות. אך לא כל גזרה מתאימה לך, לגופך, לצבע העור שלך ולאופייך. חשוב לבחור בשמלה שתדגיש את נתונייך הטובים ותטשטש את הנתונים הפחות טובים. חשבי על שמלות שאת לובשת לאירועים ואיזה גזרות מחמיאות לך מכל. התאימי את גוון שמלת הכלה (שכיום הוא לא רק לבן, אלא שמנת, קרם וורוד בהיר) לצבע עורך.

דעי מהן הגזרות הנפוצות

חשוב שלפני בחירת שמלת הכלה עבורך, תדעי מהן הגזרות הנפוצות וזאת כדי שתוכלי להתמקד בשמלת הכלה המתאימה לך מכל. כיום ישנם גזרות נפוצות כגון: שמלה בגזרת A, שמלה בגזרה ישרה, שמלה עם קו מתחת לחזה, שמלת דג המתרחבת באזור הרגליים, שמלות מיני, שמלות קצפת, ושמלת כלה טוטו – שהיא חצאית טולים בסגנון בלרינה.

התאימי את השמלה לאופייך – למרות שיום החתונה הוא היום המיוחד והגדול בחייך. חשוב לא לבחור בשמלה שנוגדת את אופייך. אם את אוהבת את המראה העדין ביום יום שלך מן הסתם שמלה נפוחה עם אלמנטים רבים תפורים בה, תתאים פחות לאופייך. לעומת זאת, מי שאוהבת את המראה הגרנדיוזי יכולה ליהנות משמלת קצפת, או שמלה בגזרת דג ייחודית. חשוב שתבחרי משהו שתרגישי שהוא הרמוני ומתאים לקונספט האירוע.

נוחות – גם ביום החשוב בחייך כדאי שתרגישי נוח. כלות נראות נינוחות ויפות במיוחד כאשר השמלה שלהם נוחה. בדקי שהשמלה שאת בוחרת לא לוחצת מידי, עוקצת או מעיקה, ושהמכפלת באורך הנכון כדי שלא תדרכי עליה ושלא תיגרר על הרצפה. התאימי לשמלה שתי זוגות נעליים אחת לקבלת פנים ולחופה והשנייה נוחה מאד לריקודים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הצגות ילדים באור עקיבא שכדאי לקחת אליהן את הילדים
כל מי שיש לו ילדים יודע שעוד לפני שמתחילה החופשה, בין אם מדובר על חופשת הקיץ ובין אם מדובר על כל חופשה...
קרא עוד »
אוג 09, 2014
איזה קייטרינג כדאי להזמין לחתונה בטבע
אין אירוע משמח כמו חתונה, הרי מדובר בסופו של דבר באירוע החשוב ביותר בחייו של כל זוג צעיר. רוב הזוגות...
קרא עוד »
מרץ 12, 2017
מחפשים פעילות גיבוש לצוות? בדקו על סדנאות אפייה לחברות
  כל מי שמנהל עסק מכיר את זה: אנחנו רוצים לתת לעובדים ערך מוסף, לפנק אותם מידי פעם וליצור עבורם...
קרא עוד »
מרץ 14, 2022