כל המנות של קייטרינג חלבי

מגשי אירוח לאירועים

קייטרינג איכותי הוא כזה שמציע לפרוש מניפה רחבה ויפהפייה של מנות מגוונות לכל שלב באירוע שלכם. מקבלת הפנים, דרך המנות הראשונות, עם עצירה על המנות העיקריות המעניינות, וכמובן, איך לא, תפריט קינוחים עשיר, מגוון, ומהפנט.

קייטרינג חלבי הוא מרחב משחקים מהנה לכל שף, והעובדה כי רוב העולם ניזון ממוצרי חלב יצרה קשת רחבה וכמעט אינסופית של אפשרויות של מנות ייחודיות. שירות קייטרינג (בשרי וחלבי) רציני יציע תמיד מגוון רחב של מנות, אך החלבי יציע תמיד יותר, ובהרבה.

 

מנות ראשונות וקבלת הפנים של קייטרינג חלבי

מנות ראשונות הן כמו הרושם הראשוני, המפגש הראשון עם האירוע. כשאנשים מגיעים לאירוע שלכם הם דבר ראשון מחפשים פרצוף מוכר, חיוך, חיבוק או אולי לחיצת יד, אבל הדבר השני הוא תמיד המזון והמשקאות. קייטרינג חלבי יפגיש את האורחים שלכם עם שפע מנות ראשונות, לבחירתם.

קייטרינג סלטים חלבי יציע לאורחים מגוון של פשטידות, סלטים מסלט ישראלי, דרך סלטי שרי, סלט חצילים,  סלט יווני ושאר סלטים עם גבינות השמנת, אשר יככבו כמובן גם במנות המוגשות בקבלת הפנים, לפני הארוחה הגדולה, בהתאם לאופי האירוע שלכם. גבינות בתוספת בצל,שום, זיתים, שמיר, ושאר הגבינות יהוו בסיס מעולה לפתיחת ארוחה.

 

מנות עיקריות וקינוחים

מנות עיקריות של קייטרינג חלבי הן מנות מיוחדות שמוסיפות צבע לצלחת. כשמשתמשים בירקות כגורם מפתח לטעם ולקישוט, חווית המנה היא לא רק בטעם ,אלא בעולם עשיר של צבעים ומרקמים מיוחדים. פשטידות שונות, מאפים רבים, לזניה ומנות איטלקיות אהובות אחרות, כולן על בסיס ירקות, דגנים וחלב, וכולן ממלאות, מרהיבות ועם טעם של עוד.

מעבר לכך, כל קייטרינג איכותי חלבי, יוקרתי או עממי, יציע לכם רשימה מפתה במיוחד של קינוחים, שאיכותם עולה בהרבה על קינוחים המוגשים בקייטרינג בשרי שכן היכולת להשתמש בחלב ובחמאה מאפשרת גמישות מדהימה וגישה למתכוני קינוחים ממטבחים בכל העולם.

גלידות מכל הסוגים, עוגות אפויות עם קרם וקצפת, עוגות שכבות, עוגיות, וכמובן המלאבי המפורסם, וכדורי השוקולד הידועים כטראפלס, כולם קינוחים חלביים, איכותיים ומפנקים במיוחד.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים גן אירועים בטבע?
קייטרינג יש? שמלת כלה יש? תקליטן יש? צלמים יש? רגע, עוד לפני שבוחרים את כל הספקים הללו, וגם לפני שנסגרים...
קרא עוד »
יול 02, 2017
לייקים לאינטסגרם – הכלי הטוב ביותר לפרסום וחשיפה
אם אנחנו רוצים ליהנות מפרסום וחשיפה ברשתות חברתיות, אזי כל מה שאנחנו אמורים לעשות זה לחפש דרכים כיצד...
קרא עוד »
ינו 26, 2022
מהי כתובה
  כל מי שהיה נוכח אי פעם בחתונה, יודע כי הכתובה מהווה חלק מהטקס. רוב האנשים מתייחסים אליה בתור חלק...
קרא עוד »
אוק 24, 2019