שרשראות מעוצבות לנשים – התאמת סוג השרשרת לאירוע

שרשראות לנשים

שרשראות לנשים ישנם בסוגים ועיצובים אינסופיים, מה שהופך את הבחירה בשרשרת למגוונת יותר. גם אם יש לנו תיבת תכשיטים מלאת שרשראות, חשוב שהשרשרת שאנו נבחר, תתאים למקום ולמצב בו אנחנו נמצאות, ולכן חשוב לדעת כיצד בוחרים שרשרות מעוצבות, לנשים עבור אירועים שונים. נתנו בעבר טיפים למציאת תכשיטים לאירוע והפעם נתמקד בשרשראות מעוצבות ומיוחדות.

בחירת שרשרת – בחרי את השרשרת המתאימה לך מכל

בבחירת שרשרת, חשוב בראשית כל לבחור את השרשרת שמתאימה לסוג פנייך צבע עורך, ואופייך. לפנים עגולות למשל, יתאימו שרשראות מאורכת, ולפנים מרובעות יתאימו שרשראות פנינים. אם את אוהבת צבעים עזים ונוכחות של תכשיטים – תוכלי לבחור בשרשראות עם תליונים צבעוני כדוגמת תליוני פרחים צבעוניים. אם את אוהבת את המראה הטבעי והפראי תוכלי לצאת מעט מהקופסא ולבחור שרשרת עשויה מחוט עור. התייעצי לגבי השרשרת המתאימה לך מכל ונסי לקבל ביקורת בונה מהאדם שנמצא איתך בקנייה.

בלינק הבא תוכלי להתרשם ממבחר המוצרים שיש באתר TOS, המציעים תכשיטים מיוחדים שלא מצאנו באף מקום אחר.

לכניסה לאתר

שרשרת לסוג האירוע

לסוג האירוע איליו את הולכת כדאי לבחור שרשרת מתאימה. לאירועים חגיגיים ניתן להתאים תכשיטים עזים יותר כמו שרשראות צמודות צוואר עם עיטורים, ובכך להיראות פחות רשמית.  עוד ניתן להתאים לאירוע שרשראות ארוכות בעלות תליונים צבעוניים. בכל מקרה חשוב להתאים את מראה השרשרת לבגד שאתן לובשות. לדוגמא: שרשרת צבעונית לא תתאים עם בגד פרחוני או מנוקד, כמו שרשרת לבנה שפחות תתאים לחולצה לבנה. חשוב ליצור ניגוד בענידת שרשראות, כמו למשל חולצה לבנה חלקה עם שרשרת בעלת תליון צבעוני וחולצה פרחונית עם שרשרת עדינה.

אל תגזימי בהתקשטות

ישנו חוק שאומר שלפני שיוצאים מהבית יש להסיר לפחות שני תכשיטים מהגוף. ולכן חשוב ליישם את החוק על מנת לא לשדר מראה גרוטסקי מידי. הסתפקי בכל פעם בשרשרת אחד בודדה ללא סטים תואמים של עגילים, שרשראות, וצמידים. סטים נועדו גם כדי להפרידם והם לא חייבים להיענד יחדיו. בנוסף, במידה והשרשרת מעוטרת קישוטים, חשוב להקטין את מידת האיפור שעל הפנים. עם שרשרת עדינה ניתן להדגיש את השפתיים והעיניים.

מהיכן ניתן לרכוש שרשראות לאירועים

כיום על מנת לרכוש שרשרת יפה לא צריך לכתת רגליים אל חנויות תכשיטים עד למציאת השרשרת המתאימה. מספיק להיכנס לאינטרנט ולמצוא חנות מקוונת שמציעה תכישטים למכירה, לבחור, ולקבל את השרשרת שמוצאת חן בעינייך ביותר עד לבית. את השרשרת ניתן לשלוח גם כמתנה מדהימה שיגיעו עד למקום איליו תרצו ארוזות ומוקפדות.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קוסם לימי הולדת
אין כמו חגיגה של יום הולדת שבה מתאספים כל האנשים האהובים עלינו וחוגגים איתנו את היום המיוחד הזה שבו...
קרא עוד »
מאי 10, 2016
שמלות ערב צנועות
לכל אירוע צריך להתאים את השמלה המתאימה. שמלה שהולמת את המעמד, את האווירה ותורמת להרגשה הטובה שלנו. כי...
קרא עוד »
נוב 29, 2021
כל מה שרציתם לדעת על משחקי שתייה
אלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם? זה אחד מהבילויים הכי מהנים עבורכם שאתם חולקים עם החברים הכי...
קרא עוד »
דצמ 30, 2020