הבחירה של הדור הצעיר: חתונה בטבע

חתונה בטבע

החיבור בחזרה לטבע ולמקורות, חיבור לשורשים שלנו, כיהודים, כישראלים, כבני אדם, נושק לחיבור הטבעי שבינו לבינה, ולא פלא אם כך שכל-כך הרבה זוגות צעירים בוחרים לחגוג את האהבה שלהם בחגיגה טבעית בחיק הטבע.

חתונה בטבע היא אירוע ייחודי, משהו באמת יוצא דופן, לא עוד חתונה שבלונית, אלא אירוע הממנף את העוצמה של כיפת השמים, הירוק העז של החורש הישראלי, השקט והאופק האינסופי של המדבר, וכמובן את הפתיחות המרהיבה ורחש הגלים השוקק של הים התיכון.

אם אתם שוקלים להתחתן בחיק הטבע, תרשו לנו לעודד אתכם, ולומר שאתם עושים החלטה חשובה לקראת האירוע החשוב שלכם, החלטה שתיתן אופי מיוחד וזיכרון מתוק ויפה שילך אתכם כל החיים.

לוגיסטיקה של חתונה בטבע – פשוט ונגיש, בטבעיות

כשהטרנד הסוחף של חתונות בטבע התחיל להתרומם, רק חברה אחת או שתיים נתנו מענה לצורך ההולך וגדל, והאפשרויות היו מוגבלות. כיום, עם טרנד שהפך ממזמן לחלק מההיצע המקובל והייחודי של חתונות בישראל, הטבע הפך לנגיש וזמין, עם פתרונות אינספור לכל חלום, בקשה או חזון שלכם לגבי החתונה שלכם.

משטחי הליכה לפרישה מהירה ויפה לחתונה בטבע המדבר – שלא לשקוע בחול. מעמדים בולמי רוח שלא מתפשרים על הדקורציה לחתונות פתוחות מול חופי ישראל סחופי הרוח. כילות יתושים ולפידים מסלקי יתושים לחתונות ערב-קיץ ביער, ושלל פתרונות נוספים נגישים אצל מי שיודע לארגן ולהפיק חתונה בטבע.

איפה מתחתנים?

חיק הטבע הוא מקום רחב, והטבע הישראלי של המדינה הקטנה שלנו מציע מגוון כה רחב של אפשרויות, שקשה לבחור.

חוף הים – חתונה קיצית ושמחה, לרוב חתונות שישי בצהריים, כאשר המוזמנים נהנים מחופה לעת שקיעה, עם הצבעים של השמש השוקעת המלווים את החתונה.

המדבר – משהו באינסופיות של המרחב המדברי שותה את תשומת הלב ויוצר, לרוב, טקס ייחודי ומשמעותי במיוחד, ומוסיף לאספקט הרוחני של המפגש.

היער – חורשים שונים בארץ, מהרי ירושלים ועד לאלונים של הגליל העליון ורמת הגולן. היער שובב, נעים, מרגש, ויוצר רקע לחתונה שובבה ושמחה, או למפגש עדין ואצילי, תלוי בחורש בו בחרתם.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת היתרונות הנסתרים של השכרת כיתה
השכרת כיתות עשויה להיראות כמו הסדר פשוט לאירוח אירועים חינוכיים, מפגשי הדרכה או פגישות. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
אפר 02, 2024
כל המנות של קייטרינג חלבי
קייטרינג איכותי הוא כזה שמציע לפרוש מניפה רחבה ויפהפייה של מנות מגוונות לכל שלב באירוע שלכם. מקבלת...
קרא עוד »
אוג 10, 2014
טבעות אירוסין יוקרתיות
טבעת אירוסין יוקרתית מגיעה בדרך כלל עם יהלום אחד גדול במרכז, בסגנון טבעת סוליטר, או שילוב של יהלום אחד...
קרא עוד »
יונ 23, 2021