המדריך לבוגד המתחיל

זוג

אנשים רבים מעוניינים לחוות חוויה מינית לא שגרתית מחוץ לחיים הזוגיים ואינם יודעים כיצד לעשות זאת. כיום, הדבר קל יותר מאי פעם.

בגידות- העבר לעומת ההווה

אם בעבר, רוב האנשים שחוו חיי נישואין אומללים או שהיו מעוניינים לטעום קצת מהחיים בצורה אחרת, היו צריכים לשלם תשלום עבור יום שלם של חדר במלון ולהתפלל שאף אחד לא יזהה אותם, כיום הדברים מתנהלים אחרת.

אם בעבר, אנשים לא יכלו לאפשר לעצמם חדר במלון ליממה וזאת משום יוקר המחיר ולעיתים הם נסעו לחוף הים או לאזורים אחרים בהם היה סיכון שהמשטרה תתפוס אותם, כיום הדברים מתנהלים בצורה שונה. היום, כל שצריך לעשות הוא להגיע אל מתחם חדרי להשכרה לפי שעה. יחד עם זאת, רצוי להגיע עם בן/בת זוג מתאימים 🙂 כאלו, תוכלו למצוא בשפע באחד האתרים שכבשו את העולם והגיעו לאחרונה גם לארץ הקודש אשלי מדיסון.

חדרים לפי שעה – אידיאלי לכל בוגד מתחיל

אומרים שכל בוגד צריך להיות מומחה בעניין. שכן, הוא חייב להיות מומחה בהסתרת הבגידות שלו. אם בעבר, כל אחד שרצה ליהנות מחוץ למסגר הנישואין היה צריך למצוא אמתלה לכך שהוא נעדר מהבית, לקוות שפקיד הקבלה או צוות המלון לא יזהה אותו, למצוא תירוץ לכך שהוא הוציא סכום גדול של כסף (כפי שנדרש להשכרת חדר במלון), ולדאוג לכך שהוא והבת זוג שלו יצאו מהחדר בנפרד ושאף אחד לא יזהה אותם.

כיום, לא צריך להיות מומחה גדול בעניין. כל שצריך לעשות הוא להחליט על היום והשעה שנוחים לכם (כולל השעות שרוב האנשים בעבודה), להגיע למתחם חדרים לפי שעה עם בת הזוג, לשלם כסף באמצעות דלפק מיוחד כך שאף אחד לא יראה אתכם או את בת הזוג, ליהנות ולחזור חזרה לעבודה או הביתה.

לסיכום, אם עד היום כל גבר היה צריך למצוא שלל תירוצים על הזמן בו הוא נעדר מהבית ולפחד שמא מישהו זיהה אותו ואת בת זוגתו. כיום, רוב הקשיים אינם קיימים כאשר בוחרים לשכור חדרים להשכרה על פי שעות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אופטימיזציה של האירוע המשפחתי שלך עם ציוד ההגברה המתאים
ברוכים הבאים לעולם של תכנון אירועים, שבו כל פרט ממלא תפקיד מכריע ביצירת מפגשים משפחתיים בלתי נשכחים....
קרא עוד »
פבר 20, 2024
מגשי אירוח מתאימים לעונה – מגשי אירוח אביביים
האביב הוא התקופה בשנה שבה אפשר ליהנות מאוכל טרי ויפה, אבל צריך להיזהר לא להגזים. מגשי קייטרינג...
קרא עוד »
מאי 23, 2023
מתנות מעוצבות – כיצד אפשר למצוא רעיונות מקוריים?
אחת מהדרכים המקובלות והטבעיות להביע אהבה, הינה באמצעות הענקת מתנה אישית, כאשר המתנה אותה מעניקים:...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018