טיולים מאורגנים לאירופה – טיולי משפחות

טיולים מאורגנים לאירופה

יש הורים שאינם יכולים לנסוע לחוץ לארץ מבלי הילדים שלהם. כולנו מכירים כאלו. לפעמים אנחנו מסתכלים עליהם בעין מוזרה ולא ברור לנו איך הם לא מגייסים איזה בייביסיטר או סבתא תורנית ונוסעים לטיול בעולם. תתפלאו לשמוע כי משפחות אלו מתייחסות לטיולים משפחתיים בחוץ לארץ כאחת מהחוויות המהנות והמעצימות שמשפחה יכולה לחוות. יחד עם זאת כדי להוריד עוד כאבי ראש מהם, הורים אלו בדרך כלל פונים לחברות המארגנות טיולים מאורגנים באירופה המארגנים להם בצורה יפה חוויה משפחתית מהנה.

למה כדאי למשפחות טילים מאורגנים לאירופה

ובכן למה אנחנו ממליצים למשפחות לבחור בטיולים מאורגנים באירופה? התשובה היא- טיולים מאורגנים לאירופה יספקו לך את מגוון המקומות שיש לבקר בתור משפחה ויעניקו למשפחתכם חוויות מעשירה ומהנות מאוד. יש ספק אם תוכלו להגיע לכל המקומות האלו בכוחות עצמכם. לכן כאשר אתם חושבים לטייל בצורה מאורגנת וממצה באירופה עם המשפחה, חשבו על – טיולים מאורגנים לאירופה.

אילו סוגי טיולי משפחות מאורגנים קיימים?

זה פחות השאלה אילו סוגים של טיולים מאורגנים לאירופה קיימים, אלא איזה ארצות כדאי לבקר על מנת ליהנות מחוויה משפחתית. סוגי הטיולים המאורגנים הקיימים לאירופה הם:

  • טיולים להולנד בלגיה וצרפת המכילים ביקורים בארבע פארקי שעשועים לכל המשפחה. הפארקים המדוברים הם יורודיסני, פארק ווליבי, פארק אפטלינג ופארק המדורודאם – פארק המיניאטורות. בין האטרקציות שיש בטיול הזה נמצא שייט על נהר הסיין בצרפת, ביקור בגני ארמון ורסאיי, גם הם בצרפת, ביקור במגדל אייפל – המגדל המפורסם של צרפת ושייט בתעלות בהולנד. כמובן שנשלב גם סיורים בערב ברחובות פאריז ורחובות אמסטרדם.
  • טיולים להולנד, צרפת ובלגיה המכילים חמישה פארקי שעשועים – בנוסף לארבעת הפארקים שהוזכרו בטיול הקודם, מתווסף גם פארק אסטריקס בצרפת. פה נוסף על האטרקציות מהטיול הקודם נוספים סיורים בבריסל, בירת בלגיה ועוד ערים נוספות הנמצאות על הדרך.
  • טיול בין שתי ערים – כאן אנחנו מדברים על פאריס ולונדון. במחציתו הראשון של הטיול נהיה בפאריס ופארק היורודיסני ובמחיצתן השני לאחר שנסענו ברכת התת קרקעית המחברת את פאריס ללונדון, נבקר בלונדון על כל גווניה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אולמות אירועים ומועדונים לבת מצווה במרכז
כאשר אתם בודקים אולמות אירועים במרכז, אפילו אם זה לאירוע קטן יחסית, כמו בת מצווה, חשוב לבחון היטב גם את...
קרא עוד »
דצמ 27, 2016
ניהול וועד הבית
  כאשר אנו גרים בניין מגורים, יש לדאוג כי הכול יהיה מסודר וכל זה תלוי בשכנים ובנכונות שלהם, כך...
קרא עוד »
אוג 14, 2017
משחקים ופעילויות חנוכה: העשרת החג שלך
חנוכה, חג האורות היהודי, אינו רק הדלקת החנוכייה ואמירת ברכות. זהו זמן של שמחה, הרהור וקהילה, המסומן...
קרא עוד »
דצמ 10, 2023