ציוד מזון להשכרה לאירועים

ציוד מזון להשכרה לאירועים

כאשר אנחנו מארגנים אירוע אנו רוצים שהוא יהיה שונה, מהנה ואיכותי. כיום, ימי הולדת, בר מצוות, כנסים, אירועי חברה ואפילו חתונות – מאורגנים בצורה מקורית בעיקר בכל הנוגע למזון באירוע. אז כיצד נהפוך את האירוע שלנו לייחודי? ציוד מזון להשכרה לאירועים מחברה כמו mooka, המגיע כדוכני מזון כיפיים, יהפוך כל אירוע לאטרקטיבי.

אז אילו דוכני מזון לאירועי ניתן למצוא?

דוכני גלידה – דוכני גלידה הופכים כל אירוע למרענן בעיקר שהם מוגשים בצורה מקורית ויפה. כיום ניתן למצוא חברות רבות המספקות דוכני גלידה שבהם גלידות במגוון טעמים, גביעי גלידה וכוסות, עמדות של גלידה אמריקאית עסיסית וסירופים לקישוט. דוכני הגלידה פופולאריים בעיקר בסיום האירוע בו האורחים רוצים להתרענן בקינוח איכותי.

דוכני שוקולדים – כמו הגלידה גם השוקולד מהווה קינוח כיפי ואיכותי. דוכני שוקולד מכילים מגוון קינוחים המותאמים למבוגרים וילדים, והם נגישים במיוחד בסוף האירוע או בתחילתו (במידה ומדובר ביומולדת או אירוע בר מצווה). דוכני השוקולד הופכים כל אירוע לחגיגה אמתית, והם מספקים צבע רב לאירוע ומשתלבים נהדר עם כל עיצוב.

דוכני פופקורן – הפופקורן אותו היינו רוכשים בעבר רק בכניסה לבית הקולנוע, יוצא מהקופסא ומגיע אל מגוון אירועים. מכונות פופקורן לאירועים מתאימות לאירועי קונספט, לאירועים צבעוניים, והן הופכות כל אירוע לאירוע קליל, וזאת משום שהמכונות גם אטרקטיביות וגם מכילות פופקורן טעים ואיכותי.

מכונות להכנת קינוחים טעימים – קרפ צרפתי, צמר גפן מתוק, וופל בלגי – כולם קינוחים מתוקים ואיכותיים. לאירוע שלכם, בין אם הוא גדול או קטן, תוכלו להזמין מכונה שתייצר את מגוון הקינוחים. אם מדובר באירוע קטן תוכלו אתם להפעיל את המכונה ולפנק את האורחים שלכם בקינוח מתוק ומושקע.

מכונות קפה – כולנו אוהבים קפה טוב ואיכותי, ולכן מכונות קפה תופסות מקום טוב באירועים שונים. מכונות הקפה מתאימות לאירועים בהם אין מכונות קפה טובות או בר קפה, והן מעולות למהלך האירוע וסיומו. את מכונות הקפה ניתן למקם ליד מכונות המתוקים והקינוחים שציינו מקודם.

טאבון להכנת פיצה ומאפים – אחת מעמדות המזון האטרקטיביות ביותר לאירועים היא עמדת אפיית המאפים. טאבון לאפיית מאפים משמש למאפים טריים ומדהימים שהופכים כל אירוע למכובד ומושקע. בטאבון ניתן לאפות מגוון מאפים, פיתות ופיצות וניתן להוסיף עמדה להכנת פיתות שיכינו האורחים – מה שיהווה אטרקציה מופלאה!

לסיכום נאמר כי דוכני מזון לאירועים הם תוספת מכובדת שיכולה להרים כל אירוע אל על. כיום ישנם אנשים שמוותרים על הקייטרינג הרגיל ומספקים כיבוד לאורחים באמצעות דוכני מזון אטרקטיביים, טעימים ואיכותיים בלבד.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוזיקה לאירוע – וכולם על הרגליים!
מה יותר חשוב מהאוכל באירוע? מוזיקה לאירוע כמובן! מדובר באומנות של ממש, הדורשת לקרוא את הקהל והרחבה...
קרא עוד »
אפר 18, 2023
חברת ניקיון בתים– איך בית נקי יעשה את החיים שלנו לטובים יותר?
יש הרבה מאוד דברים שיכולים להפוך את החיים שלנו לטובים יותר. אחד הגורמים המרכזיים שיכולים לשפר את...
קרא עוד »
מרץ 02, 2017
מה ההבדל בין נובי גוד לחג המולד
הנה עולה שוב הסוגייה המוכרת לכולנו, האם יש הבדל בין הנובי גוד לחג המולד? אם כן, מה ההבדלים? נובי גוד וחג...
קרא עוד »
דצמ 26, 2021