כל הסיבות לטייל בברצלונה

'הו ברצלונה ברצלונה,' אומר השיר המוכר, המשבח את ברצלונה – העיר שנמצאת בקטלוניה ספרד. אבל מדוע ברצלונה היא עיר כה אהובה על תיירים המגיעים אליה מכל העולם? במאמר הבא נפרט את כל הסיבות לטייל בברצלונה.

לפני הכל – רקע על ברצלונה

ברצלונה היא מטרופולין בספרד שהפכה לבירה התרבותית של אירופה. בברצלונה חיים ספרדים הנקראים גם קטלוניים, שדוברים קטלונית וצרפתית. התושבים במקום חמי מזג, וידועים באהבה שלכם לאוכל, פסטיבלים וסיאסטה – הלוא היא הפסקת הצהריים המפורסמת של ספרד. אל קטלוניה מגיעים בכל חודש יותר ממאה אלף תיירים שמטרתם למצות ולתור את העיר המדהימה.

אז מהן הסיבות לטייל בברצלונה?

אומנות ותרבות

אחת הסיבות המרכזיות לטייל בברצלונה היא סצנת האומנות והתרבות האיכותית שבעיר. בברצלונה מבנים עתיקים ומרהיבים שבנה האדריכל גאודי, מוזיאונים מרהיבים, תאטראות, ארמונות, טירות ועוד. בברצלונה מתקיימים בכל זמן פסטיבלים מעניינים, הופעות על טיילת 'הרמבלה' המפורסמת, ניתן ליהנות בעיר ממופע מזרקה מדהים שתרחש בלילה, ולטייל במקום תוך הצצה אל הופעות שמתקיימות בכל יום במרכז העיר.

טאפסים ואוכל

ספרד היא בירת הטאפסים המאופיינים באוכל המגיע במאזטים קטנים ומגוונים ובליווי לחם טעים ופריך. גם 'הפאייה' הלוא הוא תבשיל ריזוטו ופירות ים מהביל נחשב למעולה, וניתן ליהנות ממנו כמעט בכל מסעדה בה תבקרו. בברצלונה אפשר לטעום נקניקים מגוונים, גבינות משובחות ואוכל נפלא וחדש.

השופינגbarcelona-984035_1280

במבט בתושבי העיר תוכלו לגלות אנשים אופנתיים ומוקפדים. ברצלונה, שהביאה את רשת זארה לעולם, היא בירת אופנה מדהימה. במרכז העיר תוכלו למצוא חנויות יוקרה ורשתות ענקיות כמו גם זארה בעלת שלוש הקומות, ובפאתי העיר ניתן ליהנות מחנויות קטנות של מקומיים המציעים מציאות לכל אחת ואחד.

בגלל הים

אם אתם אוהבי ים וחופים בתוליים ברצלונה היא העיר עבורכם. במרחק נסיעה קצר אל חופי קוסטה ברווה, תוכלו למצוא חופים מדהימים של הים התיכון. חשוב לזכור שברצלונה אינה עיר חמה במיוחד ולכן על מנת ליהנות מהים מומלץ להגיע לעיר בחודשי יולי אוגוסט.

מחירים ידידותיים

מלבד מחירי החופשות לברצלונה שנחשבים ידידותיים, גם המחירים בעיר עצמה אינם גבוהים במיוחד. ב4 יורי למשל תוכלו לגמוע מנה משולשת של מרטיני שמגיע בכוס גבוהה, וב 5 יורו תוכלו לטרוף ממנת בשר עסיסית הלוא היא ה'קרנה'.

לסיכום ניתן לומר שיש סיבות רבות שברצלונה היא עיר כה פופולרית לתיירים מכל העולם. אז אם גם אתם רוצים ליהנות מתרבות, שפע של אוכל, אנשים יפים ושפה שמתגלגלת על הלשון – הזמינו עכשיו דיל לברצלונה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מופע טלפתיה לבר מצווה הוא חוויה מהפנטת לכל המשפחה
הרבה פעמים אנשים תוהים מה כדאי להם לקחת בחשבון בכדי להפוך את אירוע בר המצווה של הבן שלהם  להרבה יותר...
קרא עוד »
נוב 18, 2016
הפעלות יום הולדת לבנים – מה בנים אוהבים לעשות?
הורים רבים שעורכים אירועי יום הולדת לילדים שלהם, מחפשים מפעילים שיכולים לספק הפעלות ופעילויות שונות....
קרא עוד »
מרץ 04, 2020
ברכות לחתונה
אין כמו חתונה על מנת לרגש את כל המשפחה והחברים הטובים. מדובר ללא ספק על אחד הימים המיוחדים והמאושרים...
קרא עוד »
יונ 14, 2020