עמדת שזירת פרחים בחתונה

דוכן פרחים לאירועים ועמדת שזירת פרחים מתאימים לכול סוגי האירועים: אירועי חתונה, בת מצווה, ימי הולדת, אירועים עסקיים, ימי גיבוש, מסיבות רווקות, אירועי חברה ועוד.  בוטיק הפרחים יוצר אווירה רומנטית, ייחודית, ססגונית שמחה וצבעונית.

עמדת שזירת הפרחים בחתונה מוצבת בקבלת הפנים ובכך אנו מבטיחים כי השוזרות יקשטו את האורחים מיד עם כניסתם לאירוע והאורחים יזכו ביחס אישי ובפינוק פרחוני.  דוכן הפרחים מאויש בשוזרות פרחים חייכניות, ומקצועיות השוזרות את תכשיטי הפרחים והזרים באהבה גדולה ועם המון אנרגיה וחיוניות הן שוזרות תכשיטי פרחים מקוריים, אותם עונדות בתשומת לב ובסטיילינג אישי לכל אורח ואורחת. השוזרות ישזרו עבור האורחים מגוון רחב של  זרי מתנה ופריטים העשויים מפרחים טריים: צמידים, קשתות לשיער, סיכות שיער, סיכות דש לבגד (לגברים ולנשים), טבעות, שרשראות ועוד מגוון רחב של פריטים כיד הדמיון. סביב עמדת שזירת הפרחים הפורחת נוצרת אוירה מיוחדת במינה – אווירה בלתי נשכחת הנצרבת בזיכרון האורחים הרבה אחרי שהאירוע נגמר.

כמו כן, ניתן להזמין שירותים משלימים נוספים לאירוע שלכם כגון עיצוב חופות, עיצוב שולחנות לאירועים,  זר לראש לכלה, זר כלה ומתנות פרחוניות לאורחים.

אטרקציה מקורית ומיוחדת

עמדת השזירה משדרגת את האירוע ויוצרת אווירה חווייתית מפרחים, אווירה יוקרתית וקסומה. הפרחים הצבעוניים יוצרים מפגן עשיר של גוונים ומכניסים שמחה, צחוק והרבה חן ויופי לאירוע. זוהי אטרקציה מיוחדת ומניסיון רב השנים שלנו בתחום עיצוב האירועים האורחים תמיד נשארים המומים ופעורי פה, האורחים נהנים מאוד ומחמיאים על התכשיטים ועל השירות האדיב והחייכני של השוזרות. יש לציין כי גם התמונות שהן בעצם המזכרות מהאירוע מקבלות חיים ויוצאות יפיפיות וצבעוניות.

עיצוב אירועים

אמרלו עיצוב אירועים הוקמה לפני כעשור מתוך אהבה גדולה לטבע, פרחים, אסתטיקה, ובעיקר לאנשים. היה בי ועדיין קיים דחף פנימי בלתי פוסק ליצור, לחדש ולשמח את הסובבים אותי, אני מאפשרת לדמיון הפורה שלי לעוף עם הסגנון, הקונספט והרצונות של הלקוחות שלי ויוצרת  עבורם חוויה בלתי נשכחת.

אנו באמרלו מומחים בעיצוב אירועים בהתאמה לקונספט, אנו המתאימים את העיצוב והאלמנטים באירוע לפי דרישת הלקוח ומצליחים להפתיע ביכולת הייחודית שלנו לקיים עיצוב יצירתי, חדשני ואחר. חושבים על כל פרט במקצועיות בלתי מתפשרת . השירות והיחס האישי שאנו מעניקים לקהל לקוחותינו מהיום שהם סוגרים את האירוע ועד למימוש האירוע בפועל אדיב ונעים במיוחד. אנו מעדכנים את הלקוחות בעיצוב העתיד להיות באירוע ומוודאים שביעות רצון.

אשמח להכיר אתכם , התקשרו לקביעת פגישה אישית, אמרל: 050-9710166 או שלחו מייל לכתובת: AMARELU7@GMAIL.COM

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אוהלי ישראל – אוהלים להשכרה – פשוט מחיר מעולה
דעו לכם כי אוהלי ישראל – אוהלים להשכרה זוהי אופציה אשר תהיה מושלמת בעבור רבים מכם. הרי כך יתאפשר לכם...
קרא עוד »
ינו 09, 2019
מצפה לאירוע? היתרונות של הזמנת מוצרים לשיער באינטרנט
השיער שלנו הוא הכתר שלנו, הוא הדבר שמאפיין את הטוטאל לוק, את ההופעה הכוללת, ואפילו את מצב הרוח שלנו. ...
קרא עוד »
אוג 25, 2015
5 טיפים מהמומחים לאיפור עדין לכלה
איפור כלות הוא תהליך עדין. זה דורש הרבה יצירתיות ומיומנות כדי לקבל את המראה המושלם. איפור עדין לכלה...
קרא עוד »
פבר 26, 2023