האם כדאי לערוך חתונת חורף?

חתונת חורף

אין ספק שעונת הקיץ הוכרזה כעונת החתונה. כמעט כולם מעדיפים להתחתן בקיץ. אפשר לערוך את החתונה בגן אירועים, בצל הירח והכוכבים וליהנות מהמזג אוויר הטוב. אם כי בשיא הקיץ כולם רוצים לברוח למזגן. אז אולי כדאי בכלל לערוך חתונת חורף? עצרתם פעם לחשוב איך זה אולי להתחתן בחורף?

הייחודיות של חתונת חורף

חתונת חורף היא חתונה עם ייחודיות. מלבד הייחודיות של המחיר שנרחיב עליו בהמשך. לא הרבה זוגות מתחתנים בחורף ולכן זה הופך את האירוע שלכם לאירוע ייחודי שלא כולם עושים. אם חשבתם לרגע כי כולם, כולל החתן והכלה עומדים להירטב מהגשם הצפוי בחורף, הרי שהתשובה היא כמובן שלא. אכן מדובר בגני אירועים אבל כאלו שהם מקורים ומגנים על האורחים מהגשם המטפטף. יחד עם זאת זה לא מקום סגור וקולות הגשם המטפטף נשמעים ומשתלבים ביחד עם קולות החופה והחתונה. זה מה שהופך חתונת חורף לאירוע ייחודי.

עכשיו נדבר על הכסף

לאלו שמתחתנים בחורף בניגוד לאלו שמתחתנים בקיץ בשיא עונת החתונות, זה משתלם כלכלית. מכיוון שלא הרבה מתחתנים בחורף ולעיתים רבות מקומות האירועים וגני האירועים עומדים ריקים בחורף, אז הביקוש הוא פחות. כולנו יותר כאשר הביקוש פוחת גם המחיר יורד. כך שמרבית גני ואולמי האירועים יציעו מחירים זולים יותר לעלויות של מנות ולעלות נמוכה יותר של האירוע כולו. גם ספקי השירותים האחרים, די ג'י, צלמים, מאפרים וספרים מציעים את שירותיהם בחורף בעלות נמוכה יותר כי הביקוש אליהם בחורף הוא נמוך. בשורה התחתונה אפשר להגיד שמי שמתחתן בחורף זה עולה לו פחות מאשר אם הוא יתחתן בקיץ.

אל תדאגו – לא יהיה קר לאורחים

לאלו שעדיין חוששים ושואלים אם ניתן לערוך חתונה בחורף? לאלו שחושבים שאולי יהיה קר לאורחים שלהם אם הן יערכו חתונה בחורף? במיוחד במקומות שהם רק מקורים ולא סגורים לגמרי. אז התשובה היא – אל דאגה. אולמות וגני אירועים שמחשיבים את עצמם כיוקרתיים לא ייתנו לאורחי החתונה לקפוא מקור ויהיו ערוכים עם מספר רב של תנורים ומחממים שאפשר לפרוש לאורך ורוחב המתחם ובכך לדאוג שלאורחי האירוע יהיה חמים ונעים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מידע חיוני על אולם אירועים בראשון לציון
  במידה ואתם מעוניינים לדעת עוד על אולם אירועים בראשון לציון, המאמר הבא יסייע לכם. המאמר לא ידבר...
קרא עוד »
יול 27, 2016
כיצד גזיבו מתקפל לגינה מסייע מפני קרני השמש
בשנים האחרונות ניתן לראות רבים משקיעים בגינה שלהם באמצעות אביזרים המשדרגים את הגינה כגון ג'קוזי. אם...
קרא עוד »
יונ 19, 2018
טסים לחו"ל? כך תשיגו את המחיר הטוב ביותר בדיוטי פרי
אחת ההנאות הגדולות ביותר של ישראלים ובכלל של היוצאים את גבול מדינתן היא, להגיע אל חנויות הדיוטי פרי...
קרא עוד »
יונ 12, 2016