הפעלות ליום הולדת – אין חגיגה בלי הפעלה

ילדים שמחים

גם אם ממרומי שנות חייכם, חגיגת יום ההולדת האישית שלכם הפכה לצנועה וכמעט בלתי מורגשת, עדיין יש לזכור כמה משמעותי וחשוב היום הזה בעבור ילדיכם היקרים. עניין נוסף שכדאי לזכור בהקשר שלהם הוא הצורך התמידי להפעיל ולהעסיק אותם בפעילות מהנה, אחרת האויב המר – השעמום – עלול לקפוץ לבקר… הפעלות ליום הולדת הן התשובה לשאלה "כיצד לארגן יום הולדת מהנה במיוחד לילד/ה שלכם ולחבריו הקרובים ביותר".

הפעלות ליום הולדת – רעיונות מדליקים

הפעלות לילדיםאז נכון, ניתן לארגן הפעלות ליום הולדת באופן עצמאי ולא דרך מרכז פעילות מסודר. אבל ספק רב אם התוצאה הסופית תהיה טובה באותה המידה. מרכזי הפעילות הרבים הקיימים בארץ יוכלו לעשות את העבודה עבורכם. כל מה שאתם תצטרכו – זה לבחור בין שלל האפשרויות הקיימות ליום ההולדת. ומהן אותן אפשרויות? הנה לפניכם רשימה חלקית אך מובחרת…

  • מופע מוסיקלי – הבחירה הקלאסית. שירים וריקודים, קצב וחיוכים. שעה וחצי של הנאה לכווולם…
  • פעילויות תיפוף וקצב – ההנאה הקצבית והשמחה ביותר לילדים! מופעים, תנועה, קפוארה, אלתור ועוד, באחד מן המופעים האהובים ביותר על ילדים בכל הגילאים.
  • מופע בידור – זה יכול להיות קוסם, אולי סטנדאפיסט שישעשע את החבר'ה הצעירים. ואם הם באמת צעירים, ליצן זו תמיד אופציה מקסימה. חשוב להתאים את סוג המופע לגילאים ולסגנון האורחים הצפויים ביום ההולדת.
  • תיאטרון – הצגת ילדים היא דרך נפלאה להשאיר אותם מרוכזים ומרותקים בהנאה רצופה. עשרות אפשרויות נהדרות מחכות לכם. כל מה שצריך זה רק לבחור.
  • סדנאות יצירה – אף פעם לא מוקדם מדי ליצור, וחגיגת יום הולדת זו הזדמנות נפלאה לכך. פיסול, עיצוב תיקים, יצירת תמונות קולאז', ציור ועוד שלל אפשרויות שמשפרות את יכולות הילד ויוצרות אצלו סיפוק אישי גדול.
  • פעילויות בעלי חיים – אוי, כמה שילדים אוהבים חיות. ובצדק! השילוב של הנאה לצד פיתוח ותרומה אדירה לילדים באלמנטים רבים כמו נתינה, הבעה, אינטלגנציה רגשית ועוד.

ילדים מאושרים

אז עכשיו, אחרי שהבנתם שאינספור הפעלות ליום הולדת מחכות לכם בכל חגיגה, כל מה שנותר זה לבחור את המקום והצוות שיארגנו את יום ההולדת ויפקחו על התנהלותה מקרוב. כיום, ישנו מספר רב של מרכזי פעילויות לילדים קיימים בישראל, רובם טובים ומקצועיים, ולכל אחד יתרונות ייחודיים.

"מיקידו" בצפון תל אביב הוא דוגמא מצוינת למרכז ששם את הילד במרכז העניינים. עם מופעים נפלאים (דוגמת טריקו המוזיקאי המפעיל ילדים עד גיל 4 באמצעות מוסיקה וכלי נגינה שונים; מופעי תיפוף וקצב מופלאים בניצוחו של תומר אלוני הוותיק; ועוד), פעילויות ענפה ואהובה באמצעות בעלי חיים (אם עוד לא הכרתם את סיגל ותותי, אתם תכירו ותתאהבו בקרוב…), העשרות בתחומים שונים כגון שפות, התעמלות אתגרית ועוד, אתם לבטח יכולים להבין כיצד הפך מרכז "מיקידו" לחממה מופלאה של הורים מרוצים וילדים מאושרים.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציוד להשכרה לאירועים
אם אתם מארגנים אירוע בקרוב ודאי תצטרכו ציוד להפקת האירוע. במיוחד אם מדובר באירוע הנערך בגינה שלכם,...
קרא עוד »
דצמ 09, 2020
3 בדים שאת חייבת להכיר לקראת קורס תפירה
רשומה אל קורס תפירה באתר פרופשנס? אלו הבדים שאת חייבת להכיר!, להמתין לפתיחתו של הקורס בכדי להתחיל...
קרא עוד »
אוק 13, 2021
ארנקי עור – יכולה להיות מתנה מושלמת
אם תבחרו לקנות ארנקי עור כמתנה לאדם קרוב, דעו לכם כי מתנה כזו תוכל להיות כזו שתהיה מאוד שימושית וכמעט...
קרא עוד »
אוג 18, 2021