טיפים לבחירת חברת הסעות לאירוע גדול

הפקה של אירוע גדול דורשת ממכם לבחור היטב חברה שמבצעת את ההסעות. החל מהמחיר, דרך צי הרכבים ועד הבטיחות – הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את המטרה על הצד הטוב ביותר

הסעה מאורגנת יכולה לשדרג כל אירוע גדול. אורחים שמגיעים לאירוע עם ההסעה לא צריכים לחפש חנייה, הם יכולים לשתות ולאכול כאוות נפשם ולעיתים קרובות הם גם מגיעים רעננים יותר בהשוואה לרכב הפרטי. ההסעה יוצאת מנקודות איסוף מתואמות מראש והיא אידיאלית עבור אירועים גדולים של אנשים פרטיים, חברות, ארגונים, מוסדות וכן הלאה.

הדבר היחיד שצריך לדעת הוא איך לבחור חברת הסעות עבור אירוע מן הסוג הזה. הנה כמה טיפים שיכולים לסייע:

א. בצעו השוואת מחירים – אירוע גדול מחייב אתכם להשקיע עשרות ולעיתים גם מאות אלפי שקלים. אין סיבה שתחרגו ממסגרת התקציב בגלל שירות הסעות מסוים, ותוכלו גם למנוע את זה בעזרת השוואת מחירים מסודרת. השתמשו במידע שמופיע באתרי האינטרנט ובדקו כל הזמן האם המחיר שקיבלתם עולה בקנה אחד עם המחירון המקובל בענף.

ב. בדקו את צי הרכבים – באירוע גדול אין מקום לטעויות ועיכובים. התפקיד של חברת הסעות הוא להעמיד לרשותכם את הרכבים המתאימים ביותר עבור המשימה, אבל לא כל חברה מסוגלת לעשות זאת. אם תבדקו מראש את צי הרכבים של החברה תוכלו למנוע עוגמת נפש מיותרת. בררו מול נציגי החברה על סוג הרכבים שעומדים לרשותה, נסו לשאול איזה רכבים היא עומדת להקצות לטובת האירוע וודאו שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

ג. התעקשו על לוח הזמנים – עוד אלמנט חשוב באירוע גדול הוא הקפדה על לוח זמנים. חברת הסעות שלא עומדת בזמנים יכולה לגרום נזקים בלתי הפיכים לאירוע שלכם ולעכב את כל התכנית המקורית. הדרך למנוע זאת היא להתעקש מול נציגי החברה על עמידה בלוח זמנים ולקבל התחייבות בכתב. כך גם תזכו לפיצוי במידה והחברה לא תעמוד בציפיות.חברת הסעות

איך מוודאים רמה בטיחותית גבוהה של חברת הסעות?

גם הבטיחות היא חלק ממערכת השיקולים של בחירת הסעות לאירוע גדול. מהבחינה הזו, אתם צריכים בעיקר לוודא שהנהג שאחראי על ההסעה אכן מוסמך לכך. עליו להיות בעל רישיון מתאים, לעבור הכשרה ולעמוד בסטנדרטים מסוימים של שירות. במידת הצורך תוכלו גם להגיע למשרדי החברה ולבקש לראות אישורים של קצין רכב והמלצות של לקוחות קודמים.

כדאי להשקיע לפחות כמה ימים בבחירת שירותי הסעות לאירוע גדול. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר וזכרו כל הזמן את ההשפעה של ההסעה על האירוע עצמו. בסופו של דבר, אין טעם להשקיע בהפקה של אירוע גדול אבל להזניח את הפרטים הקטנים. ההסעה חשובה גם לאורחים שלכם וגם עבורכם, אז מומלץ לבחור חברה שמבינה את גודל המעמד.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בר מתוקים לאירועים
בר מתוקים לאירועים נחשב ללא שום צל של ספק, בתור התוספת המושלמת לכל אירוע. לא חשוב אם מדובר על אירוע...
קרא עוד »
אפר 09, 2018
חינה מרוקאית אמיתית – איך עושים את זה כמו שצריך
זוגות רבים, בני העדה המרוקאית, אשר עומדים להתחתן, בוחרים לערוך חינה לפני החתונה. מדובר בטקס מסורתי אשר...
קרא עוד »
דצמ 23, 2019
צלם חתונות – טיפים לבחירת צלם
אין ספק כי חתונה הינו האירוע המרגש והחשוב ביותר בחייו של כל זוג. מדובר על האירוע שמסמל את תחילתה של...
קרא עוד »
אפר 22, 2020