אביזרים למסיבת רווקות

אביזרים למסיבת רווקות

המרכיבים של מסיבה רווקות מוצלחת הם חבורת חוגגות שמצוידות באנרגיות הנכונות, מוזיקה מקפיצה, אלכוהול במידה, משחקים מעניינים והפעלות משעשעות – וגם אביזרים, רובם קטנים אבל בעלי השפעה גדולה.

אביזרים למסיבת רווקות נחלקים ל-4 קטגוריות עיקריות: כלים חד-פעמיים ואחרים, מתנות לחברות, אביזרים נועזים ותוספות לצילומים.

כלים למסיבה

כלים למסיבה כוללים כוסות שמפניה מהודרות, כוסות מרגריטה, כוסות לשתייה קלה בגווני ניאון שונים, צלחות חד פעמיות מקושטות, צ'ייסרים מוארים, תבניות אפייה (ובפרט בצורה מסוימת…) ועוד.

כלים חד-פעמיים מאפשרים ניקוי מהיר וקל של מקום המסיבה לאחר שהיא מסתיימת, ובאופן כללי האביזרים למסיבת הרווקות מקטגוריה זו כמובן הכרחיים כדי שכולן ישתו, יאכלו וישמחו.

מתנות לחברות

אחד המנהגים החביבים של מסיבות הרווקות הוא הענקת מתנות קטנות, אבל משמחות מאוד, לכל החברות שבאות לציין עם האו-טו-טו כלה את פרידתה מחיי הרווקות.

בין האופציות הפופולריות בקטגוריה זו של אביזרים למסיבת רווקות: צ'ייסרים עם קריצה, חוטיני בצורת לב, כובעים עם הדפס, מחזיקי מפתחות (בצורה מסוימת) ועוד.

אביזרים נועזים

מרכיב מרכזי בכל רשימת אביזרים למסיבות רווקות הוא מגוון אביזרים נועזים שמטרתם לשבור את הקרח ולהרבות שמחה וצהלה לאורך המסיבה.

כדאי לזכור שלא כל מסיבת רווקות הופכת בן רגע לאירוע משוחרר שכולו התלהבות, ובפרט כך הדבר במקרים שלא כל החוגגות מכירות את האחרות וחשות איתן בנוח.

במקרים אלה האביזרים המשעשעים והנועזים, שהמכנה המשותף להם הוא הצורה המסוימת שלהם (כצורת איבר גברי) תורמים רבות ליצירת אווירה משוחררת ומבטיחים פרצי צחוק צוהלים מתחילת המסיבה ועד סופה.

בין האפשרויות: קשתות, משרוקיות, רובי אלכוהול, סוכריות, בלונים ועוד.

תוספות לצילומים

בימינו אירוע שלא מצולם מתחילתו ועד סופו בתדירות גבוהה במיוחד כאילו לא התקיים, וגם במהלך מסיבות רווקות מתבצע תיעוד אינטנסיבי לטובת הפייסבוק, האינסטגרם, הסנאפצ'ט וכו'.

על-מנת להבטיח תמונות יצירתיות שיעלו חיוך על השפתיים גם הרבה אחרי החתונה, ניתן לבחור באביזרים שונים ובהם מסכות, בלונים בצורות, עניבות עם משפטים משעשעים, חצאיות הוואי ועוד ועוד.

איך להבטיח מקסימום אביזרים למסיבת רווקות במינימום מחיר?

על-מנת להבטיח מקסימום אביזרים למסיבת רווקות במינימום מחיר מומלץ לרכז את הקנייה במקום אחד, כמובן כזה שמתמחה באביזרים למסיבות רווקות ויכול להציע לכן את כל מה שאתן צריכות למסיבה המושלמת.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ברוח החג – מתנות לראש השנה
ראש השנה מתקרב אלינו בצעדי ענק ולא מעט אנשים תוהים איזה מתנות לרכוש עבור בני משפחתם, חברים או העובדים...
קרא עוד »
אוג 23, 2020
צלם לאירוע חברה – צילומי מגנטים כמזכרת
פנייה אל צלם לאירוע חברה תוכל להפוך את האירוע שאתם מתכננים לכזה שיהיה ניתן להיזכר בו בכל זמן שרק תרצו....
קרא עוד »
יול 17, 2021
לימוד פסנתר למתחילים
פסנתר הוא אחד מכלי הנגינה הקלאסיים ביותר אשר קיימים. ילדים וגם מבוגרים רבים מעוניינים ללמוד נגינה על...
קרא עוד »
יונ 28, 2020