שמלות כלה לפי אופי

שמלות כלה

אם את מתחתנת בקרוב סביר להניח, שאת מחפשת לעצמך שמלת כלה. במאמר זה נעזור לך לבחור את השמלה המתאימה לך לפי האופי שלך.

שמלות כלה של פעם

שמלות כלה תמיד היו הדרך המשמעותית ביותר של כלה לבטא את עצמה ולבלוט באירוע החתונה שלה. זוהי גם אחת הסיבות לכך, שיש מאפיינים שנשארים עם שמלות הכלה כבר עשורים רבים. לדוגמה, השמלה הלבנה (על גווני הלבן השונים), העיצוב הייחודי, השילוב עם נעליים, תכשיטים ושאר מאפייני המראה של הכלה ועוד.

השמלה הקלאסית

שמלת הכלה הקלאסית היא שמלה אהובה במיוחד. מדובר על שמלה בעלת מראה מלכותי הן בזכות הנפח שלה, הן בזכות הבדים המרכיבים אותה והן בזכות העיטורים שלה. שמלת הכלה הקלאסית מתאימה בעיקר למי שתמיד חלמה להיות נסיכה בחתונה שלה ופעמים רבות מדובר על נשים מופנמות, שזוכות להגשים את חלומותיהן הכמוסים ביותר באירוע של חייהן.

השמלה הפשוטה

שמלת הכלה הפשוטה מיועדת בעיקר לכלות, שנהנות מהפשטות של החיים ורואות בפשטות הייחודיות שלה. מדובר על שמלות כלה, שאם היו מעוצבות קצת אחרת, היו יכולות להיות גם שמלות לאירועים קטנים. מדובר על שמלות נוחות במיוחד, המאפשרות לכלה לרקוד ולחגוג בלי לפחד לדרוך על שולי השמלה לאורך כל האירוע.

השמלה המיוחדת

מן הסתם, כל שמלת כלה היא שמלה מיוחדת מעצם היותה שמלה שמשמשת כלה ביום כלולותיה. יחד עם זאת, כלות רבות רוצות להשאיר רושם רב על האורחים בחתונה שלהן (וכמובן, גם על החתן!) ולכן הן בוחרות בשמלת כלה שוברת מוסכמות. מה זה אומר? לדוגמה, שמלה מאוד צמודה או מאוד נפוחה, בעלת מחשוף נדיב או שובל ארוך להפליא ויש כלות שאפילו מפתיעות ולובשות שמלת כלה בצבע מיוחד כמו אדום או צהוב.

השמלה הנוספת

כלות רבות אינן מסתפקות בשמלת כלה אחת ורוכשות או שוכרות לעצמן שמלות כלה נוספות, שכל מטרתן היא להתחלף לאורך האירוע. כמובן, לרעיון זה יש יתרון גדול – האפשרות להפתיע פעמיים וגם להיות עם שמלה מיוחדת בחופה ולהחליף לשמלה נוחה במיוחד בשביל הריקודים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בגדי ים – הטרנדים החמים של 2017
עכשיו, כשהקיץ עוד מעט כבר כאן, כולנו חושבות על בגד הים שנרצה לקנות. ממש כפי שקורה לגבי כל תחום אחר...
קרא עוד »
מאי 16, 2017
אירוח בקיבוצים בצפון
אם אתם רוצים חווית אירוח קצת אחרת תוכלו ליהנות מנופש באחד מהקיבוצים בצפון הארץ. קיבוצים בצפון...
קרא עוד »
יונ 17, 2022
מועדון לבר מצווה – האופציה הטובה ביותר עבורכם
אם אתם עומדים לקיים מסיבת בר מצווה לבן שלכם, מועדון לבר מצווה יכול להיות המקום הטוב ביותר עבורכם....
קרא עוד »
אפר 26, 2016