מגלשות מים מתנפחות

הקיץ כבר מראה סימני חיים, ועוד מעט הוא כבר מתקרב בצעדי ענק ומה יותר מהנה נעים וקיר מאשר להיות כל היום במים, בריכה, ים או אפילו אמבטיה. ובכל זאת איך אפשר להעביר עם הילדים את חודשי הקיץ החמים והלוהטים של ישראל מבלי להתייבש או להשתעמם יותר מידי? מגלשות מים מתנפחות זה הפתרון.

מגלשות מים – להרגיש כמו בלונה פארק רטוב

מתקני המים המתנפחים הם הטרנד הלוהט של הקיץ, את רוב ימי הקיץ המשפחות מבלות במקור מים אבל לא מים שעומדים אלא מים עם אטרקציות מגלשות, קיר טיפוס, סולמות וכל מה שמשתמע מכך. מגלשות המים הפכו לאחד מפרטי הקיץ המובילים בחודשים החמים. ניתן להשיג צורות, גדלים, וגבהים שונים שיתאימו לכל גיל. כך אתם מאפשרים לילדים ליהנות מפעילות קיצית רטובה הם נהנים משחקים, מתעייפים והכי חשוב לא דבוקים למסכי המחשב 24 שעות ביממה. פעילות גופנית לילדים זה חשוב מאד והשילוב של מגלשות מים מתנפחות בהחלט פתרון בריא לכך.

מים מים בששון אבל חשוב לקחת בחשבון

מים הם בעצם החיים בלי מים אנחנו לא יכולים לחיות, כל שכן מדובר על מתקני מים המיועדים לילדים חשוב מאד בעיקר בגילאי הקטנים יותר להשגיח ולפקוח עין כאשר הילדים נמצאים על המתקנים האלו, אמנם זה לא עמוק מידי, אבל השגחה היא חובה . כדי שהמתנפחים יחזיקו מעמד זמן רב צריך לחכות שהמים במתקן יתביישו לגמרי ואז רק כאשר המתנפח יבש לחלוטין יש לאחסן אותו במקום מוצל, לא מומלץ לקפל ולאחסן מתקן שהוא עוד רטוב הוא יכול לצבור עובש ולהזיק למתנפח.

לרכוש מוצר בטיחותי

לפני רכישת מגלשות מים מתנפחות חושב מאד לבדוק היטב את טיב המוצר, ולרכוש מוצר שהוא בטיחותי לילדים, שאינו קרוע שהוא עמיד בפני מים ואינו מסכן את הילדים. מוצרים כאלו מומלץ לקנות במקום עם ניסיון ואמין. כדאי לערוך השוואת מחירים ולבדוק היכן הכי מתלם לרכוש פריט זה.

על כל פנים אין מנוס מלהשגיח ולהיות ערים לסביבה ולילדים כך תבטיחו לעצמכם גם שהילדים נהנים מזמן איכות ומשחק, וגם באופן בטיחותי שאינו מסכן אותם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הזמנות לחתונה
בקול ששון ותרועה גדולה החלטתם על חתונה. שיהיה במזל! השלב הבא לאחר כל הבחירות הקריטיות  כמו אולם, תאריך...
קרא עוד »
נוב 25, 2017
נעלי כלה נוחות
נעלי כלה הן חובה בכל חתונה. הן צריכות להיות נוחות ומסוגננות. הכי חשוב שהן יהיו עשויות מחומר איכותי, מה...
קרא עוד »
יונ 12, 2022
טאבלט לכל אירוע
הטאבלט הוא מכשיר מיוחד במינו. מצד אחד מדובר במעין מחשב נייד קטן שאפשר לשאת לכל מקום, ובאמצעותו ניתן...
קרא עוד »
אוג 20, 2018