הדפסת לוח שנה עם תמונות נבחרות שתרצו לשוב ולראות

הדפסת לוח שנה

מכירים את זה שמרוב מוצרי דיגיטליים בסוף אף אחד לא יודעו מהו התאריך היום ומתי החג הבא? זאת בדיוק הסיבה שבגללה יש פריחה מחודשת למוצרי נייר מודפסים שאנשים מחזירים הביתה. יש מוצרים כמו יומני שנה שכבר ברור שהרבה יותר נוח לשים מול העיניים על שולחן, ויש מוצרים כמו לוחות שנה שהחן שלהם ושל התמונות שיש בהם חסרים לאנשים שרוצים לראות את התאריכים ואת כל השנה מול העיניים. זאת בדיוק הסיבה שבגללה לוחות שנה של היום לא רק חוזרים לאופנה, אלא הם מנצלים את האפשרויות הטכנולוגיות החדשות שעומדות לרשותנו ומאפשרות לכם להוסיף איזה תמונות שאתם רוצים.

לוח שנה מעוצב אישית לפי טעמכם

אם כבר מדפיסים מוצרי נייר שאנחנו אוהבים, קלות ההדפסה והעלאת תמונות מהחיים הפרטיים שלנו הופכות את המשימה להרבה יותר אישית וכיפית מאשר בעבר. אם היינו צריכים להסתפק עד כה במוצרי דפוס שכאלה שבהם הכתיבו לנו אילו תמונות אנחנו נראה בהם, הרי שהיום אנחנו יכולים להעלות תמונות בקלות ולהדפיס אותן בתוך מוצרים אלה בשבלונות קבועות ויצירתיות. כל אחד יכול ליהנות היום מהדפסת לוח שנה שיעצב לצרכים שלו ולכן המוצר הזה מתאים לכולם, יחידים ומשפחות. כל מי שמעוניין להעניק במתנה לוח שנה שבו התמונות של משפחת המורחבת כדי להנציח שנה נהדרת נוספת ולאחל איחולים חמים למקבל אותם, בתוספת הרעיון המקורי.

מה צריך לעשות כדי להדפיס לוח שנה כזה?

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לקישור בתוך האתר שמאפשר לכם ליצור אלבום תמונות מקורי משלכם עם התמונות הנבחרות שלכם. אלה שתרצו לראות כל השנה ותרצו להנציח לכל החיים. התמונות יעלו לאתר ויחד אתכם יערכו ויארגנו אותן בפלטפורמה זאת כדי שיופיעו בצורה המיטבית ביותר. אם אין לכם חוש גרפי וידע מינימלי טכנולוגי תמיד תוכלו לקבל עזרה מצוות האתר. התמונות שלכם יהיו אלה שיעטרו את לוח השנה ויעניקו לכם שנה שלמה של עונג כשתראו אותן בלוח שמעטר את השולחן או הקיר שלכם. אתם בוחרים את התמונות ומסדרים אותן, צוות האתר רק עוזר למי שמתקשה לעשות זאת לבד.

אילו אפשרויות הדפסה של לוחות עומדות בפניכם?

לוחות שנה מגיעים בשלל צורות וגדלים, חלקם בתלייה וחלקם מוצבים על השולחן. מה שנוח לכם הוא הלוח שבו תבחרו, בגודל המתאים ובסדר התמונות שאתם קובעים לנוחותכם. אתם מחליטים מה לשים ואיזה פורמט ואם זה ישכב או יעמוד, או יהיה גדול או קטן לפי הגדלים המוצעים לכם שם. הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת לנו לקבל מוצרי דפוס באיכות מעולה גם כשההפקה היא ביתית ומשפחתית ואתם נהנים ממוצר באיכות הדפסה מסחרית ובמחירים מצחיקים יחסית למוצר שמעוצב לכל החיים. התמונות שבלוחות ילוו אתכם כל השנה ואף תוכלו להדפיס מהלוחות כמה עותקים כדי להעניק במתנה לכל בני המשפחה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים עיצוב לאירוע בבית או בחצר
לקראת האירוע, חשוב לדעת איך בוחרים עיצוב לאירוע בבית או בחצר. כך תעשו זאת נכון.  עיצוב שיהיה...
קרא עוד »
מרץ 10, 2023
סלסלות פירות לחג, לאירוע וגם ליום יום
אז מה מביאים למארחים כשמוזמנים לארוחה, מה קונים לשכנים שהזמינו אותנו לחנוכת הבית, איך מברכים את הבוס...
קרא עוד »
אוג 26, 2015
למה בימינו חייבים אטרקציות לאירועים
אירועים משמימים המתקיימים באולמות אירועים או בחללי אירועים עם להקה או DJ, הם כאלה שתמיד חשוב להוסיף...
קרא עוד »
נוב 19, 2018