הפקת כנס וירטואלי
החיים מכתיבים קצב משלהם ולכן בשנים האחרונות ובעיקר בחודשים האחרונים, העולם עובר לכנסים ווירטואליים. במקום לנוע בדרכים בכל רחבי המדינה או מקצה העולם לקצה השני, נפגשים כולם בכנס ווירטואלי שהאפקטיביות שלו אינה פחותה מהכנסים הרגילים.
הפקה של כנס ווירטואלי
כל כנס ווירטואלי מאופיין על פי הצרכים הספציפיים של החברה המעוניינת בו כמו חברה העוסקת בהייטק, מזון או בכל תחום אחר. החברה נותנת דגשים אסטרטגיים של הדברים החשובים ביותר שהיא מעוניינת להציג בכנס ובהתאם לכך יפעלו המפיקים של חברת קלידוסקופ הפקת אירועים כדי להשיג מטרה זו.
בכנסים הווירטואליים, המוזמנים עוברים בין הפעילויות השונות על המסך ומשתתף בהן באופן פעיל. הוא נכנס בשלב הראשון למבואה ולאחר מכן על פי לוח הזמנים של הכנס, הוא נכנס לאזורים הרצויים.
אם ההרצאה מעניינת אותו, הוא נכנס לאולם ההרצאות ונהנה להקשיב למרצה, לאחר מכן הוא יכול להיכנס לאולם התערוכה, לעבור בין הביתנים השונים, להתרשם מהסרטונים, המצגות וגם לשוחח עם הנציגים המקצועיים בכל אחד מהביתנים. (קראו על ארגון תערוכות מוצלחות).
באולם העסקים, הוא פוגש קולגות למקצוע, אפשר לשוחח באופן חופשי, להחליף רשמים, להעביר מידע ופרטי התקשרות כדי להיות בקשר עסקי בהמשך. בכל מקום אפשר לראות מסכי לד ענקיים שעליהם נראים סרטונים, מידע בנושאים שונים הקשורים לפעילות החברה, לוח הזמנים וכל נושא שמשויך לכנס הווירטואלי.
אופן ההפקה של כנסים וירטואליים
כדי להפיק כנסים מסוג זה ברמה גבוהה, יש להיעזר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה שיובילו את הפרויקט בדרך מושלמת וללא תקלות טכניות, תוך בקרה על כמות הצופים.
לצורך כך מפעילים אולפן הפקות הפועל בטכנולוגיות חדשניות, יש בו צוות קונטרול מיומן שאחראי על כל רבדי הפעילות, כולל תאורה נכונה, פרומטרים ואביזרים רבים נוספים, בדומה לאולפן טלוויזיה מתוחכם.