משמעות השם אורית: פירוש לפי הקבלה ועוד.

כל מה שרצית לדעת על השם אורית!

מוצא השם – ישראלית או אולי משהו אחר?

השם אורית הוא שם עברי, שמקורו במילה "אור". הוא משמש בעיקר לנשים, אם כי יש גם גברים בשם דומה, אך לא בשימוש נפוץ. באנגלית, השם נכתב Orit ואילו בשפת המקור, עברית, הוא נכתב כך: אורית.

משמעות – מה באמת עומד מאחורי השם הזה?

המשמעות של השם אורית היא "אור קטן" או "אור שלי". זהו שם שמביא עמו תודעת שמחה ואור, כמו שמש חמה ביומו הראשון של הקיץ.

אנשים מפורסמים עם השם אורית – או שלא?

על מנת להיות כנים, אין הרבה דמויות מפורסמות ובהירות עם השם אורית, אך אם תמצא אחת כזו, בהחלט תוכל להניח שהיא מקשרת לאור ויצירה!

משמעותה של אורית לפי הקבלה

משמעותה שם אורית לפי הקבלה נוגעת להיבטים רוחניים עמוקים יותר שמודעים לתכנים אלוהיים ואורגת השפעות על חייהם של נושאי השם. כפי שצוין, השם "אורית" מתקשר ישירות לאור, ובפרט לאור אלוהי. בקבלה, האור מסמל את המודעות הגבוהה ביותר ואת ההבנה הרוחנית של האדם – היכולת לראות מעבר למה שגופני ולהבין את היקום. הלימוד הקבלי טוען שכשם שיש אנשים שמביאים את אורם לעולם, כך ישנם אנשים ששמם או כישוריהם הם לרועץ. לכן, בדרך כלל נושאי השם אורית נחשבים לאנשים מביאי אור – כלומר, יש להם יכולת טבעית להאיר את הדרך למי שסביבם. מה שמיוחד במי שנושא שם זה הוא שמידת האור שמאיר אותם גם מפיצה מסביבם אור נוספות, שבעל השם לא תמיד מודע לה. כך קורה שלפעמים מאחורי הישגיו קיימת תמיכה גדולה בעבודה על תחומים רגשיים ורוחניים, מה שבסופו של דבר מביא לידי ביטוי את אורם של נושאי השם. נושאי השם אורית לרוב גם מתאפיינים ברגישות רבה וביכולת להבין את רגשותיהם של אחרים – מה שעושה אותם לסוג של מגנטים אנרגטיים. מדובר באנשים שאכפת להם, פעמים רבות זה מגיע משורשים עמוקים שמקבילים לסיפור של האור – אור שמטרתו לעזור לאחרים להגיע גם הם לאורם האישי.

שמות דומים שיערבו את העניינים!

  • אורנה
  • אורן
  • אורי
  • אוריאל

לסיכום, השם אורית הוא לא סתם שם, הוא נושא על גבו שלל משמעותיים המתחברים לעולמות הייחודיים של אור ורוח. כך שגם אם ההיסטוריה של השם לא זורחת באור יקרות של ידוענים, ברור שהוא מביא עמו אמירה שאין להתעלם ממנה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הסיבה לדם טרי בצואה בניגוב? גילויים מפתיעים!
דם טרי בצואה בניגוב - מה זה מסמן? דם טרי בצואה בניגוב יכול להעלות חששות ולהקסים את הדמיון שלנו עם...
קרא עוד »
אוק 16, 2024
טבעת אירוסין קלאסית לאישה הקלאסית שלך
הנה הגיע הרגע בו אתה רוצה להציע נישואין לחברה. עולם טבעות האירוסין יכול להיות מאוד עמוס ומבלבל עבור...
קרא עוד »
דצמ 21, 2015
מכתב פרידה לחברה: הכינו את הלב לסיפור מרגש
פרידה, אבל עם חיוך! חיים יקרים שלי, נכון שפרידה לא תמיד קלה, אבל אם בחרנו להיות חברות אז בהחלט יש מקום...
קרא עוד »
אוק 16, 2024