עריכת כנסים – דברים שחשוב לדעת
כנס הוא אירוע לכל דבר ועניין. כנס דורש השקעה, תכנון, מחשבה מקדימה בכדי שמצד אחד לוח הזמנים של הכנס יתנהל באופן המתוכנן ומצד שני הצוות של החברה, הארגון או העסק שלוקח חלק בכנס יפיקו ממנו את המיטב ויוכלו למקסם את כל היתרונות שבכנס או באירוע עסקי. לכל כנס מוגדרת מטרה מראש – בין אם זה כנס שמטרתו לקדם מכירות, לחשוף מוצר חדש של החברה, אירוע יחסי ציבור, כנס מקצועי שבמהלכו מועברות הרצאות הכוללות השתתפות של אנשי מקצוע מהתחום, או אפילו מפגש עסקי שמטרתו לגבש את האנשים העובדים בחברה. בכדי שכנס יצלח בקנה אחד עם אותן מטרות שהגדרנו מראש, עלינו להיעזר בחברה שתסייע לנו בארגון הכנס, מא׳ ועד ת׳.
כיצד עלינו לבחור מקום בו אנו עורכים את הכנס?
ובכן, בחירת מקום לכנס איננה דבר של מה בכך, שכן על החלל לענות על כל הצרכים והמטרות שמאפיינים את אותו עסק. יש חשיבות לבחירת המקום, שכן על המקום לאפשר לאורחים השונים גישה נוחה, חניה במידת הצורה ולהשרות אווירה נעימה ונינוחה. לעיתים לכנסים מוזמנים גם אורחים מחו״ל ובמקרים אלו אנו רוצים ליצור רושם ולתת לאורחים שלנו להרגיש בנוח. מסיבה זו ומסיבות רבו נוספות אנו ממליצים על בחירת חלל שמותאם באופן ספיציפי לעריכה של כנסים ואירועים עסקיים. ראשית כל, חלל שכזה ערוך מראש לאירועים כאלה הן מבחינת הציוד הטכנולוגי בו ניתן לעשות שימוש – מקרן, מחשבים, מסך, מקומות ישיבה, רמקול ומערכת כריזה והן מבחינת המאפיינים העיצוביים של החלל. חלל המותאם לביצוע כנסים ישלב מקומות ישיבה ויתאים את סוג האוכל והשתייה לאירוע עצמו. בנוסף, הצוות של חברה המארגנת כנסים צבר את הניסיון הרלוונטי בתכנון וארגון אירועים שכאלה ולכן הסיכוי שהאירוע יצלח ויועבר בצורה מקצועית הינו גבוה.
אם אתם מחפשים חברה מקצועית שתדאג לכם לכל הפרטים בכנס או באירוע עסקי – קטנים כגדולים, ל- Krypton יש בדיוק את הניסיון הדרוש לתכנון והקמה של אירוע עסקי מקצועי. כל האולמות של החברה הן בכפר הירוק, צמוד לרמת השרון והן בצומת בית עובד ממוקמים לצד מרחבים ירוקים ופסטורליים, בהם נעים לשהות. תוכלו לבחור מבין 5 אולמות וחללים בשלל גדלים המתאימים לאירוע של בין 5-150 אורחים.
חניה, אינטרנט, ליווי טכני, קייטרינג וצוות מקצועי יחכו לכם ב- Krypton.