פירוש ומשמעות השם אביבית לפי הקבלה.

אביבית – השם שמביא את האביב!

מהו מקור השם אביבית?

אביבית הוא שם עברי, המייצג את תקופת האביב. השם נחשב לנשי בלבד, אם כי ניתן למצוא גם וריאציות גבריות כמו אביב. בעברית, השם נכתב כך: אביבית, ובאנגלית הוא נכתב: Avivit.

מה משמעות השם אביבית?

המשמעות של השם אביבית קשורה לתחילת האביב, לצמיחה, פוריות ואופטימיות. היא מתארת את הרגע בו הטבע מתחדש לאחר חורף ארוך, כהסתכלות על החיים ועל אפשרויות חדשות שמתגלות בכל פעם מחדש.

האם יש אנשים מפורסמים בשם אביבית?

ברור שהשם אביבית נפוץ בישראל, אך לא מצאתי דמויות מפורסמות שידועות בשם זה. מי יודע, אולי זו הזדמנות לפתח את הפופולריות של השם בעולם?

משמעותה של השם אביבית לפי הקבלה

עולם הקבלה מתייחס לשמות כאל אגודות של אנרגיה וכוח פנומנלי. השם אביבית, שמקורו באביב, מקושר למעבר מהדיכאון של החורף אל השמחה והתחדשות של האביב. בשפה הקבלית, יש המפרשים את השם כביטוי לשאיפה לרוחניות ולצמיחה.

האותיות המרכיבות את השם – א', ב', י', ב', ת' – נושאות משמעויות מיוחדות. האות א' מייצגת את אחדות הא-ל, האות ב' קשורה לבניין וליצירה, האות י' מסמלת חוכמה וידע, האות ב' שוב מדברת על לקיחת יוזמה, והאות ת' מדברת על סיום ועל הבשלות של התהליך.

בכל זאת, יש המאמינים ששם כמו אביבית, שמעורר בנו תחושות של אופטימיות ושפע, מחבר אותנו לאנרגיות חיוביות ונותן יכולת לראות את הטוב בכל מצב. המהות של השם היא לא רק שינוי עונתי, אלא גם שינוי פנימי שמוביל אותנו למקום טוב יותר בחיים.

מהם השמות הדומים לאביבית?

  • אביב
  • אביבית (כפי שציינו)
  • אביה
  • אביגיל

אז אם אתם מחפשים שם שמעביר תחושות של צמיחה, רעננות ואופטימיות, אביבית היא בהחלט בחירה חכמה, אולי תחשבו גם על השמות הדומים לה! למה לא לבחון את האפשרויות ולראות באיזה שם תבחרו? הכוח בידיכם!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פירוש השם ריף לפי הקבלה: גילויים מפתיעים
ריף – כששמות מדברים: מה מסמל השם קבלי? האם אי פעם חשבתם על זה שהשמות שלנו הם לא סתם צירופים של אותיות?...
קרא עוד »
אוק 15, 2024
פירוש השם לאלחשוב לפי הקבלה ומשמעותו המעמיקה
לאל: הכל על השם המסתורי והמרהיב הזה מה המקור של השם לאל? השם לאל הוא שם עברי, והוא מתאים בעיקר לזכר, אך...
קרא עוד »
אוק 17, 2024
מותגים מובילים של גריל גז
גריל גז כבר מזמן הפך לנחלתם של אנשים רבים המעוניינים לקיים ברביקיו בחצר בקלות, עם שליטה בעשן, ללא...
קרא עוד »
דצמ 30, 2015